har kun taget.....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.022 visninger
24 svar
2 synes godt om
5. april 2013

DKTiha

3½ kg på i gennem hele graviditeten ?? er det ikke meget lidt, eller er der bare nogen kvinder som ikke tager på overhovedet igennem graviditeten ?? føler det sådan lidt forkert at jeg ikke har taget mere på når jeg læser rundt omkring at andre har taget 7-10kg på ?? er bange for at lillepigen er for lille

er 31+4 idag ??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. april 2013

Benjamins'mor

Mhm, det er jo forskelligt.
Jeg er 13+3 og har tabt 4 kg.

Anmeld

5. april 2013

DKTiha

Benjamins'mor skriver:

Mhm, det er jo forskelligt.
Jeg er 13+3 og har tabt 4 kg.

jeg startede os med at tabe mig 4 kg - og led ikke af kvalme eller noget andet overhovedet,

Anmeld

5. april 2013

Albertsen92

DKTiha skriver:

3½ kg på i gennem hele graviditeten ?? er det ikke meget lidt, eller er der bare nogen kvinder som ikke tager på overhovedet igennem graviditeten ?? føler det sådan lidt forkert at jeg ikke har taget mere på når jeg læser rundt omkring at andre har taget 7-10kg på ?? er bange for at lillepigen er for lille

er 31+4 idag ??

Det kommer bla an på, hvor meget man vejede før graviditeten. Hvis du er lidt overvægtig er det normalt ikke at tage mere på, du har nok spist sundere i graviditeten, og så tabt dig.
Min søster tog kun 3 kg på, og fødte en dreng på 3700 g.

Anmeld

5. april 2013

Louise H.

Jeg tabte mig 3 kg

Det er meget forskelligt fra person til person. Er man overvægtig, gør det vidst ikke så meget man taber sig. Sådan lød det i hvert fald på min læge, da jeg var gravid.
Har en veninde, som fik at vide, at hun ikke måtte tabe sig mere end 5 kg og hun var en slank pige.. (hun led at meget kvalme)

Anmeld

5. april 2013

MorDk

Det er jo forskelligt, men det er meget normalt at taget mellem 10-15 kg. på. Jeg tog 23 kg. på i 1. graviditet og 18 kg. på i 2. graviditet.

Anmeld

5. april 2013

Benjamins'mor

DKTiha skriver:

jeg startede os med at tabe mig 4 kg - og led ikke af kvalme eller noget andet overhovedet,

Ja okay, det kan måske være pågrund af du først har tabt 4 kg. For så har du alligevel taget 7 1/2 på.

Puha, du er heldig. Føler bare jeg har kastet op konstant og hele tiden siden uge 11.

Anmeld

5. april 2013

DKTiha

Albertsen92 skriver:

Det kommer bla an på, hvor meget man vejede før graviditeten. Hvis du er lidt overvægtig er det normalt ikke at tage mere på, du har nok spist sundere i graviditeten, og så tabt dig.
Min søster tog kun 3 kg på, og fødte en dreng på 3700 g.

vejede 64 inden jeg blev gravid, også tabte jeg mig 4 kg til uge 16 også er det først nu at jeg er begyndt at tage lidt på.

Anmeld

5. april 2013

DKTiha

Benjamins'mor skriver:

Ja okay, det kan måske være pågrund af du først har tabt 4 kg. For så har du alligevel taget 7 1/2 på.

Puha, du er heldig. Føler bare jeg har kastet op konstant og hele tiden siden uge 11.

jeg har været forskånet meget for diverse gener i graviditeten, heldigvis ihvertfald, men ja ser man det på den anden måde har jeg jo i teori taget det på ...

Anmeld

5. april 2013

Benjamins'mor

DKTiha skriver:

jeg har været forskånet meget for diverse gener i graviditeten, heldigvis ihvertfald, men ja ser man det på den anden måde har jeg jo i teori taget det på ...

Du er heldig .
Har ikke haft andet end gener både 1 graviditet og denne .

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.