Miss-86 skriver:
Nej, der er desværre ikke noget og gøre.
Synes også bare han er så unfair, selvom de fleste herinde som i tidens løb har skrevet, at det er mig der presser og dit og dat, men altså snart 2 år, og intet svar.. Samt det at beslutningen fuldt ud er hans! Slet ikke Fair! Jeg kan bare vente på pinebænken i gud ved hvor lang tid og se alle andre omkring mig blive gravide - Shit, havde aldrig troet det kunne gøre en SÅ ulykkelig.
Tak, jeg håber også, men regner ikke med noget - For ender bare med at blive skuffet!
Hej igen frk. monster skruk

ja........ tror grunden til at vi er mange herinde, der tror du presser for hårdt på, er mængden af dine tråde om emnet.... man kan næsten ikke lade være med at tænke
"hvis hun nævner det halv så mange der hjemme, så er det klart han slår bremsen i " 
nu er jeg jo ret mandig på mange måder...

og jeg har prøvet at ha en skruk kæreste. Han kunne bare ikke forstå at jeg slet-slet-slet ikke gad børn(meldt ud fra start)....
Jeg følte mig virkelig presset af ham og alt familie - for nu var jeg jo i den
passende alder
Til sidst sagde jeg bare, at jeg ville når jeg blev 20 år.......... for så var der da fred så længe.

mange vil sige det var tavligt og falske forhåbninger... men det var fandme også tavligt at skulle høre på det baby ræs heeeeeeeeeeeleeeeeee tiden... og når man virkelig
ikke er klar til børn
- så er 1 gang om måneden, bare meget TITJeg havde 100 undskyldninger hele tiden for at undgå børn..det var svært for jeg holdt af ham...men ja så begyndte vi at glide fra hinanden.
I dag er jeg lykkelig for jeg var standhaftig nok og stod imod, for det betyder at jeg får mine børn med manden i mit liv (forhåbelig

) og jeg har opnået alt det jeg drømte om. Haft min frie ungdom -total egosistisk.
Jeg er 29 år og nu er jeg klar (min mand har hele tiden været klar-men tålmodig afventende) eller så klar som man kan blive... for tror aldrig jeg bliver 100% klar, for "fælden " klapper.
Det der virkede på mig var samværd med nogen total seje unger/ englebørn. Så jeg fik oplevet de gode ting ved børn og ikke bare dem der skaber sig i superbrugsen.