Fårk mand!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. juni 2009

Lise

Susan1978 skriver:

Lise hvad er det nu det svarer til på den gamle skala..  jeg kan slet ikke finde ud af af de nye tal.. er det et 7 tal..?   Det er da flot.. 

Ja, det er et 7-tal på den gamle skala... jeg synes sgu mine gennemsnitskarakter falder et nøk hver gang jeg kommer et skridt videre (måske naturligt?)... jeg fik engang så fine karakterer - det er fortid åbenbart!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. juni 2009

Lise

Anja skriver:

Dejligt !! Tillykke med endnu en overstået eksamen ! Kan du nu holde ferie ? eller skal du jobbe ?

Ferie??? Nej, jeg har jo et job der tager det mest af min tid...det der studie er jo bare en lille bibeskæftigelse..

Har tre ugers ferie fra midt i juli til starten af august

Anmeld

27. juni 2009

birgittemarie

Puuuha Lise, jeg fik lige flashback til eksamenshelvede, da jeg læste dit indlæg.
Godt at høre, det gik godt og det gjorde det jo, når man både tænker på sidste gang og så tager højde for, hvor nervøs, du var og hvor skidt du har det med at huske noget, du kun har læst og ikke haft mellem hænderne. Og godt, at det er OVERSTÅET først og fremmest.

Jeg ved lige, hvordan du har haft det og det kunne have været mig, der skrev det, du skrev til en eksamen. Og det er så ærgerligt, når man har det sådan, for så er det bare ligemeget, hvor godt man er inde i stoffet, hvis man bliver så nervøs i en eksamenssituation at klappen går ned og man bare sidder som en fisk med åben mund og ingen lyd...

Rent sommergys, det der. Godt, jeg først læste det, da det var overstået ellers havde jeg ikke overlevet til du kom tilbage.

Knus og tillykke fra Birgitte

Anmeld

27. juni 2009

ivfmarie

Tillykke!!! Weeee... så skal vi ha en kold øl på lørdag!

Anmeld

27. juni 2009

Lise

ivfmarie skriver:

Tillykke!!! Weeee... så skal vi ha en kold øl på lørdag!

SKÅÅÅÅÅEEEL!!!

Noget Lort at man skal føre automobilet hjem igen..

Anmeld

28. juni 2009

Rasmine

Stort tillykke Lise.
Dejligt du er på den anden side nu

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.