Fårk mand!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

678 visninger
15 svar
0 synes godt om
26. juni 2009

Lise

Ved ikke helt hvad jeg skal gøre af mig selv...

Har de seneste par dage forberedt mig meget på dagens eksamen, og ved ikke mere hvad jeg skal gøre. Kan læse det hele én gang til (ej, kan jeg vist ikke nå), men det bliver jeg ikke klogere af... Synes det er så nederen de der timer inden en eksamen går igang - har jeg gjort nok, er jeg velforberedt, hvad kan de spørge om...arj, jeg kan det da godt - eller kan jeg...

Sidste gang (eksamen I af II - samme fag som idag) havde jeg læst intensivt i tre uger inden eksamen. Jeg kom op i den emne jeg ønskede aller højt, og fik et f*cking 2-tal  Jeg kan bare ikke huske hvad der står i bøgerne, hvis jeg ikke har har prøvet det i praksis. Sidste gang var det 20 min UDEN forberedelse - træk et spørgsmål og start med at snakke. Ubarmhjertigt!
Denne gang har vi i det mindste skrevet et projekt, og dermed gjort os en masse tanker om emnet, som jeg synes er rigtig spændende (ansvar i IT Factory sagen), men den barske realitet er at pensum denne gang er det samme som sidst, plus lige så meget ekstra... og jeg har ikke læst det...

Skal være på skolen om 1½ time (og HVORFOR SKAL det ligge så sent???), så nu går jeg bare rundt og rundt om mig selv herhjemme... Håber han stiller gode spørgsmål, og at tiden flyver afsted...

Der må krydses!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. juni 2009

Susan1978

masser af  herfra, du skal nok klare den.. 

Anmeld

26. juni 2009

Kaufie

Der er ikke mere at gøre - end at (forsøge at) tage den med ro - meditér - hør højt musik -  skrig højt ned i en pude (de siger man bliver meget afslappet bagefter???)

Du skal nok klare den, men her kommer lige et par

Anmeld

26. juni 2009

Rasmine

You can do it!

Anmeld

26. juni 2009

ivfmarie

uhhh held og lykke seje Lise - du giver dem røv!!

Og så fejrer vi på lørdag!

Anmeld

26. juni 2009

Lulle25

Held og lykke Lise  krydser fingre for dig
kh louise

Anmeld

26. juni 2009

Siber

knæk og bræk Lise!

Hvordan gik det?

Knus Siber

Anmeld

26. juni 2009

Lise

Hej Damer,

Det gik! Jeg fik 4. Det er 2 bedre end sidste gang... de syntes at projektet var rigtig godt, men at jeg virkede meget nervøs...

Anmeld

27. juni 2009

Susan1978

Lise hvad er det nu det svarer til på den gamle skala..  jeg kan slet ikke finde ud af af de nye tal.. er det et 7 tal..?   Det er da flot.. 

Anmeld

27. juni 2009

Anja

Dejligt !! Tillykke med endnu en overstået eksamen ! Kan du nu holde ferie ? eller skal du jobbe ?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.