Ved ikke helt hvad jeg skal gøre af mig selv...
Har de seneste par dage forberedt mig meget på dagens eksamen, og ved ikke mere hvad jeg skal gøre. Kan læse det hele én gang til (ej, kan jeg vist ikke nå), men det bliver jeg ikke klogere af... Synes det er så nederen de der timer inden en eksamen går igang - har jeg gjort nok, er jeg velforberedt, hvad kan de spørge om...arj, jeg kan det da godt - eller kan jeg... 
Sidste gang (eksamen I af II - samme fag som idag) havde jeg læst intensivt i tre uger inden eksamen. Jeg kom op i den emne jeg ønskede aller højt, og fik et f*cking 2-tal
Jeg kan bare ikke huske hvad der står i bøgerne, hvis jeg ikke har har prøvet det i praksis. Sidste gang var det 20 min UDEN forberedelse - træk et spørgsmål og start med at snakke. Ubarmhjertigt!
Denne gang har vi i det mindste skrevet et projekt, og dermed gjort os en masse tanker om emnet, som jeg synes er rigtig spændende (ansvar i IT Factory sagen), men den barske realitet er at pensum denne gang er det samme som sidst, plus lige så meget ekstra... og jeg har ikke læst det... 
Skal være på skolen om 1½ time (og HVORFOR SKAL det ligge så sent???), så nu går jeg bare rundt og rundt om mig selv herhjemme... Håber han stiller gode spørgsmål, og at tiden flyver afsted...
Der må krydses!
Anmeld