40+2 er kedeligt!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. april 2013

FrkZier

Janne T. skriver:

Gaaab! 2 dage over i dag  Det er sguda kedeligt! Jeg er ikke lige så meget nede med flaget som jeg var da jeg gik over med Rose, men synes da det er irriterende. Især fordi i nat begyndte mit bækken lige pludselig at gøre sindssygt ondt, så i dag er det bare helt smadret og jeg kan ikke noget  Jeg er træt og dvask, så kan slet ikke tage mig sammen til at lave nogle af de ting jeg havde tænkt mig; Gøre rent, vaske tøj, bare sådan noget som at ordne negle og hår 

En gang i mellem rammes jeg af stor frustration, og skal lige ud med det, men så pakker jeg det lige væk igen: Især fordi jeg er begyndt at blive helt bange for at skulle føde igen! Jeg tør sguda ikke 

Nåå, jeg ved ikke hvad jeg ville med det.. Tror jeg går ind og sover. Produktivt liv jeg har mig

Jeg krydser fingre for du er mor til to inden weekenden er slut 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. april 2013

StudPsyk

FrkZier skriver:

Jeg krydser fingre for du er mor til to inden weekenden er slut 

Tak! Det er sgu lidt trættende det her Men i dag vasker jeg tøj i vaskekælderen, imens L og Rose er hos svigerne, det vil sige 6 trappeture (3x ned og 3x op) - Hvis ikke jeg går i fødsel af dét, så ender det HELT sikkert med igangsættelse

Anmeld

6. april 2013

FrkZier

Janne T. skriver:

Tak! Det er sgu lidt trættende det her Men i dag vasker jeg tøj i vaskekælderen, imens L og Rose er hos svigerne, det vil sige 6 trappeture (3x ned og 3x op) - Hvis ikke jeg går i fødsel af dét, så ender det HELT sikkert med igangsættelse

Haha ellers skal du bare se en gyser - jeg har følt oflere flere gange jeg var ved at gå i fødsel af alle de chok der 

Anmeld

6. april 2013

StudPsyk

FrkZier skriver:

Haha ellers skal du bare se en gyser - jeg har følt oflere flere gange jeg var ved at gå i fødsel af alle de chok der 

Jeg tror der er større risiko for, at jeg tisser i bukserne af skræk

Anmeld

6. april 2013

FrkZier

Janne T. skriver:

Jeg tror der er større risiko for, at jeg tisser i bukserne af skræk

Hahahaha jamen så kommer der ds lidt spænding 

Anmeld

6. april 2013

StudPsyk

FrkZier skriver:

Hahahaha jamen så kommer der ds lidt spænding 

Sandt

Anmeld

7. april 2013

JustMe

Lade mig tage dine sidste dage, så bliver min "skruk-hed" måske lidt mindre efter at have genlevet den sidste hårde tid.  Håber bettefisen kommer ud snart

Anmeld

7. april 2013

StudPsyk

JustMe skriver:

Lade mig tage dine sidste dage, så bliver min "skruk-hed" måske lidt mindre efter at have genlevet den sidste hårde tid.  Håber bettefisen kommer ud snart

Jeg hjælper gerne! Jeg er i hvert fald helt sikker på at dette vil kunne kurere dig

Anmeld

7. april 2013

FrkZier

Janne T. skriver:

Sandt

du skal altså til at skynde dig lidt, ellers når du det jo ikke inden weekenden slutter

Anmeld

10. april 2013

JustMe

Janne T. skriver:

Jeg hjælper gerne! Jeg er i hvert fald helt sikker på at dette vil kunne kurere dig

Haha, du har helt sikkert ret

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.