40+2 er kedeligt!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.705 visninger
29 svar
9 synes godt om
5. april 2013

StudPsyk

Gaaab! 2 dage over i dag  Det er sguda kedeligt! Jeg er ikke lige så meget nede med flaget som jeg var da jeg gik over med Rose, men synes da det er irriterende. Især fordi i nat begyndte mit bækken lige pludselig at gøre sindssygt ondt, så i dag er det bare helt smadret og jeg kan ikke noget  Jeg er træt og dvask, så kan slet ikke tage mig sammen til at lave nogle af de ting jeg havde tænkt mig; Gøre rent, vaske tøj, bare sådan noget som at ordne negle og hår 

En gang i mellem rammes jeg af stor frustration, og skal lige ud med det, men så pakker jeg det lige væk igen: Især fordi jeg er begyndt at blive helt bange for at skulle føde igen! Jeg tør sguda ikke 

Nåå, jeg ved ikke hvad jeg ville med det.. Tror jeg går ind og sover. Produktivt liv jeg har mig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. april 2013

Mor F

Puster masser af vestøv i din retning smukke, hep hep

Anmeld

5. april 2013

Karina84

Janne T. skriver:

Gaaab! 2 dage over i dag  Det er sguda kedeligt! Jeg er ikke lige så meget nede med flaget som jeg var da jeg gik over med Rose, men synes da det er irriterende. Især fordi i nat begyndte mit bækken lige pludselig at gøre sindssygt ondt, så i dag er det bare helt smadret og jeg kan ikke noget  Jeg er træt og dvask, så kan slet ikke tage mig sammen til at lave nogle af de ting jeg havde tænkt mig; Gøre rent, vaske tøj, bare sådan noget som at ordne negle og hår 

En gang i mellem rammes jeg af stor frustration, og skal lige ud med det, men så pakker jeg det lige væk igen: Især fordi jeg er begyndt at blive helt bange for at skulle føde igen! Jeg tør sguda ikke 

Nåå, jeg ved ikke hvad jeg ville med det.. Tror jeg går ind og sover. Produktivt liv jeg har mig

Hihi du lyder præcis som mig!! (ogsaa med det der med at man gerne vil, men saa vil man alligevel ikke rigtig alligevel &nbsp

Føler jeg er gaaet i total vente position, og laver ikke dagens gode gerning 

Manden har lige beordret mig i bad, saa maaske han synes vi skal prøve at foretage os et eller andet i stedet for bare at gaa her og vente paa at det gaar rigtig igang... 

Anmeld

5. april 2013

Wik

Man tænker at man da må føde før anden gang også gør man det ikke, æv. 

Kan godt forstå det med fødslen, men de kloge siger det er lettere og hurtigere anden gang

Jeg kan godt forstå dig, men tror da snart der sker noget! Meget snart. 

Anmeld

5. april 2013

Svenne

Det er 40+5 også! Suk..

Jeg var så til gengæld ret aktiv i går. Fik gjort hele huset rent og lavet en masse andre ting..

Men i dag ligger jeg også bare på sofaen.. og venter på, at der sker noget! Heldigvis er det da snart weekend for manden sønnen - så går tiden trods alt lidt hurtigere..

Anmeld

5. april 2013

StudPsyk

Mor F skriver:

Puster masser af vestøv i din retning smukke, hep hep

Tak søde!

Anmeld

5. april 2013

StudPsyk

Karina84 skriver:

Hihi du lyder præcis som mig!! (ogsaa med det der med at man gerne vil, men saa vil man alligevel ikke rigtig alligevel &nbsp

Føler jeg er gaaet i total vente position, og laver ikke dagens gode gerning 

Manden har lige beordret mig i bad, saa maaske han synes vi skal prøve at foretage os et eller andet i stedet for bare at gaa her og vente paa at det gaar rigtig igang... 

Hihi man kan næsten føle sig helt skizofren med de tanker :-D

Og jeg tror jo på at det er bedst at være udhvilet op til fødslen, så gider jo heller ikke rende rundt og gøre mig selv træt :p

Anmeld

5. april 2013

StudPsyk

Wik skriver:

Man tænker at man da må føde før anden gang også gør man det ikke, æv. 

Kan godt forstå det med fødslen, men de kloge siger det er lettere og hurtigere anden gang

Jeg kan godt forstå dig, men tror da snart der sker noget! Meget snart. 

Ja, ikke? Man tænker lidt der ligesom har været åbnet op forneden, så det burde få være nemmere at komme ud anden gang! Haha :-P

Men ja, hvis meget snart er indenfor de næste par uger har du fuldstændig ret :-P

Anmeld

5. april 2013

StudPsyk

Svenne skriver:

Det er 40+5 også! Suk..

Jeg var så til gengæld ret aktiv i går. Fik gjort hele huset rent og lavet en masse andre ting..

Men i dag ligger jeg også bare på sofaen.. og venter på, at der sker noget! Heldigvis er det da snart weekend for manden sønnen - så går tiden trods alt lidt hurtigere..

Hvor er du sej! Jeg tror jeg vil sætte musik på og rydde op i mit tøj. Eller folde alt lillebrors tøj ud ogligge det sammen igen. Bare fordi :-P

Jeg synes faktisk hverdagene går hurtigere, men det er måske fordi jeg er så fysisk begrænset at det er begrænset hvad vi kan lave. Hvad skal i, i weekenden? Har planer om at gøre rent i morgen, hvor vi også har en vasketid..

Anmeld

5. april 2013

Wik

Janne T. skriver:

Ja, ikke? Man tænker lidt der ligesom har været åbnet op forneden, så det burde få være nemmere at komme ud anden gang! Haha :-P

Men ja, hvis meget snart er indenfor de næste par uger har du fuldstændig ret :-P

Krydser fingre for weekenden, for dig

Venter selv lige et par uger endnu. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.