Janne T. skriver:
Hvor er du sej! Jeg tror jeg vil sætte musik på og rydde op i mit tøj. Eller folde alt lillebrors tøj ud ogligge det sammen igen. Bare fordi :-P
Jeg synes faktisk hverdagene går hurtigere, men det er måske fordi jeg er så fysisk begrænset at det er begrænset hvad vi kan lave. Hvad skal i, i weekenden? Har planer om at gøre rent i morgen, hvor vi også har en vasketid..
Jeg har også ryddet op i mit tøj i dag 
Og den der med at folde baby-tøjet ud og ligge den sammen igen - den har jeg allerede lavet mange gange 
Vi har ikke så mange planer i weekenden (havde jo ligesom regnet med at have en baby!) - men i aftes så min kæreste pludselig på mig og udbrød: "Skal vi SLET ingenting i weekenden!?" Ha ha - vi er vandt til altid at være i gang eller af sted til et eller andet.... 
Så nu har han arrangeret, vi skal ud og se en håndbold-liga-kamp i morgen. Vi har fået gratis billetter, så vi kan bare lade være med at møde op, hvis der sker noget eller jeg ikke orker det.
Jeg har også bækkenløsning, men mit bækken har faktisk ikke haft det bedre siden jul end det har lige nu - så jeg NYDER faktisk at kunne gøre lidt nytte ved at rydde op og gøre lidt rent..
Anmeld