40+2 er kedeligt!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. april 2013

Svenne

Janne T. skriver:

Hvor er du sej! Jeg tror jeg vil sætte musik på og rydde op i mit tøj. Eller folde alt lillebrors tøj ud ogligge det sammen igen. Bare fordi :-P

Jeg synes faktisk hverdagene går hurtigere, men det er måske fordi jeg er så fysisk begrænset at det er begrænset hvad vi kan lave. Hvad skal i, i weekenden? Har planer om at gøre rent i morgen, hvor vi også har en vasketid..

Jeg har også ryddet op i mit tøj i dag

Og den der med at folde baby-tøjet ud og ligge den sammen igen - den har jeg allerede lavet mange gange

Vi har ikke så mange planer i weekenden (havde jo ligesom regnet med at have en baby!) - men i aftes så min kæreste pludselig på mig og udbrød: "Skal vi SLET ingenting i weekenden!?" Ha ha - vi er vandt til altid at være i gang eller af sted til et eller andet....

Så nu har han arrangeret, vi skal ud og se en håndbold-liga-kamp i morgen. Vi har fået gratis billetter, så vi kan bare lade være med at møde op, hvis der sker noget eller jeg ikke orker det.

Jeg har også bækkenløsning, men mit bækken har faktisk ikke haft det bedre siden jul end det har lige nu - så jeg NYDER faktisk at kunne gøre lidt nytte ved at rydde op og gøre lidt rent..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. april 2013

Mamalou

Janne T. skriver:

Gaaab! 2 dage over i dag  Det er sguda kedeligt! Jeg er ikke lige så meget nede med flaget som jeg var da jeg gik over med Rose, men synes da det er irriterende. Især fordi i nat begyndte mit bækken lige pludselig at gøre sindssygt ondt, så i dag er det bare helt smadret og jeg kan ikke noget  Jeg er træt og dvask, så kan slet ikke tage mig sammen til at lave nogle af de ting jeg havde tænkt mig; Gøre rent, vaske tøj, bare sådan noget som at ordne negle og hår 

En gang i mellem rammes jeg af stor frustration, og skal lige ud med det, men så pakker jeg det lige væk igen: Især fordi jeg er begyndt at blive helt bange for at skulle føde igen! Jeg tør sguda ikke 

Nåå, jeg ved ikke hvad jeg ville med det.. Tror jeg går ind og sover. Produktivt liv jeg har mig

Det er aldrig sjovt at gå over tid, uanset om det er 2, 6 eller 10 dage. Man synes jo man har ventet længe nok, når man når terminen og samtidig bliver man mere og mere besværet af graviditeten. Jeg gik selv 10 dage over tid og var mega stor, masser af vand i kroppen og havde ondt... Tudede flere gange om dagen, fordi jeg bare synes det var SÅ uretfærdigt.

Jeg sender en masse vestøv din vej og krydser fingere for at du har din prins i armene inden weekenden er ovre!

Vh. Louise

Anmeld

5. april 2013

Rødhætte

Janne T. skriver:

Gaaab! 2 dage over i dag  Det er sguda kedeligt! Jeg er ikke lige så meget nede med flaget som jeg var da jeg gik over med Rose, men synes da det er irriterende. Især fordi i nat begyndte mit bækken lige pludselig at gøre sindssygt ondt, så i dag er det bare helt smadret og jeg kan ikke noget  Jeg er træt og dvask, så kan slet ikke tage mig sammen til at lave nogle af de ting jeg havde tænkt mig; Gøre rent, vaske tøj, bare sådan noget som at ordne negle og hår 

En gang i mellem rammes jeg af stor frustration, og skal lige ud med det, men så pakker jeg det lige væk igen: Især fordi jeg er begyndt at blive helt bange for at skulle føde igen! Jeg tør sguda ikke 

Nåå, jeg ved ikke hvad jeg ville med det.. Tror jeg går ind og sover. Produktivt liv jeg har mig

Kan godt forstå du er utålmodig, men synes nu alligevel du skal være glad for at gå tiden ud (eller lidt længere).. Jeg har en veninde som nu ligger på Skejby sygehus med mange tegn på fødsel og hun er kun i uge 24..

ikke for at være lyseslukker, men nogle gange skal man sætte tingene i perspektiv 

Anmeld

5. april 2013

StudPsyk

Rødhætte skriver:

Kan godt forstå du er utålmodig, men synes nu alligevel du skal være glad for at gå tiden ud (eller lidt længere).. Jeg har en veninde som nu ligger på Skejby sygehus med mange tegn på fødsel og hun er kun i uge 24..

ikke for at være lyseslukker, men nogle gange skal man sætte tingene i perspektiv 

Sådan synes jeg overhovedet ikke man kan stille det op, som jeg så ofte har sagt herinde. Enormt synd for din veninde, men hvis det er den slags argumentation man bruger skulle man jo også sige, at det ikke er synd for din veninde, for hun kan i det mindste for børn. Og så er det heller ikke synd for de barnløse, for de har da tøj på kroppen og mad på bordet! Man kan ikke tage udgangspunkt i andres liv, når man skal basere sine følelser på noget. Og synes ikke det er helt rimeligt at forsøge at give mig dårlig samvittighe :-) ikke at de virkede, jeg ved mine følelser er helt berettiget med det fysiske smertehelvede jeg gennemlever med baggrund i min bækkenløsning.

Anmeld

5. april 2013

Rødhætte

Janne T. skriver:

Sådan synes jeg overhovedet ikke man kan stille det op, som jeg så ofte har sagt herinde. Enormt synd for din veninde, men hvis det er den slags argumentation man bruger skulle man jo også sige, at det ikke er synd for din veninde, for hun kan i det mindste for børn. Og så er det heller ikke synd for de barnløse, for de har da tøj på kroppen og mad på bordet! Man kan ikke tage udgangspunkt i andres liv, når man skal basere sine følelser på noget. Og synes ikke det er helt rimeligt at forsøge at give mig dårlig samvittighe :-) ikke at de virkede, jeg ved mine følelser er helt berettiget med det fysiske smertehelvede jeg gennemlever med baggrund i min bækkenløsning.

Slam.. Tror da hvis også du snart trænger til at føde. Held og lykke her fra....

Anmeld

5. april 2013

StudPsyk

Rødhætte skriver:

Slam.. Tror da hvis også du snart trænger til at føde. Held og lykke her fra....

Det var da et temmelig pinligt og småprovokerende modsvar du kom med der :-) jeg må ikke modargumentere, trods dette er en debat, eller hvad? Mit svar indeholdt sågar en glad smiley. Jeg er blot ikke enig med dig - det er min holdning, gravid eller ej :-)

Fred være med det, det kan altså ikke hidse mig op. Synes bare det er et ret småligt svar at komme med til et modargument.

Anmeld

5. april 2013

Rødhætte

Janne T. skriver:

Det var da et temmelig pinligt og småprovokerende modsvar du kom med der :-) jeg må ikke modargumentere, trods dette er en debat, eller hvad? Mit svar indeholdt sågar en glad smiley. Jeg er blot ikke enig med dig - det er min holdning, gravid eller ej :-)

Fred være med det, det kan altså ikke hidse mig op. Synes bare det er et ret småligt svar at komme med til et modargument.

Du har din mening, og jeg har min. Tror bare vi lukker den her 

Anmeld

5. april 2013

StudPsyk

Rødhætte skriver:

Du har din mening, og jeg har min. Tror bare vi lukker den her 

Fint fint :-) god aften til dig.

Anmeld

5. april 2013

BigHope13

Masser af vestøv sendt afsted til dig vil jo gerne se den lækre lillebror snart
sikke en spændende tid det bliver for jer

Anmeld

6. april 2013

Nessie

Ventetid ER bare kedeligt, specielt når man venter spændt på at se hvordan ens lille nye baby ser ud

Jeg puster stasig i din retning, men synes ikke rigtig det virker

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.