Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
vitapigen skriver: Jeg var nok 16-18 uger henne da vi købte vores. Det var på januarudsalg og en udstliingsmodel hvor farven var udgået. Så den var sat langt ned. Havde også mine betænkligheder da den er blommefarvet, men accepterede den til begge køn. Fik så en pige, men vil også bruge den til næste barn ligemeget hvilket køn det bliver Den skal ikke passe til barnet, men til mor der går med den Vi fik den hjem et par uger før termin hvor den stod hjemme ved svigermor
Jeg var nok 16-18 uger henne da vi købte vores. Det var på januarudsalg og en udstliingsmodel hvor farven var udgået. Så den var sat langt ned. Havde også mine betænkligheder da den er blommefarvet, men accepterede den til begge køn. Fik så en pige, men vil også bruge den til næste barn ligemeget hvilket køn det bliver Den skal ikke passe til barnet, men til mor der går med den Vi fik den hjem et par uger før termin hvor den stod hjemme ved svigermor
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Ditte_Marie skriver: Det er der Jeg synes det er meget mere afslappende anden gang..
Det er der Jeg synes det er meget mere afslappende anden gang..
MiichellaMalou skriver: Lige præcis baby er jo alligevel ligeglad med farven Jeg vil gerne have en lys barnevogn har jeg lidt i tankerne men kan jo være jeg ombestemmer mig når jeg er nede og kigge på dem
Lige præcis baby er jo alligevel ligeglad med farven Jeg vil gerne have en lys barnevogn har jeg lidt i tankerne men kan jo være jeg ombestemmer mig når jeg er nede og kigge på dem
vitapigen skriver: Ja der findes et hav af farver og varianter God fornøjelse med barnevogns junglen
Ja der findes et hav af farver og varianter God fornøjelse med barnevogns junglen
Jeg vil lige smide et svar ind her vi købte vores da jeg var omkring 20 uger henne på guloggratis.dk, da vores budget er lidt stramt og jeg gerne ville kunne bruge penge på flere ting tjekkede jeg hvad sådan en "slæde" kostede brugt, og jeg fandt en af mærket Simo som vi er MEGA glade for! jeg fik den for 600 kr inkl lift, fluenet, regnslag og et par helse madrasser plus 4 lagener fra babysam som var købt til deres barn. gav det hele en god rengøring og den er fantastisk hvis du spørger mig! brugt markedet er meget fedt men selvfølgelig hvis man har en drøm om et specielt design skal man være ldit heldig - vores krav var at den skulle være stor i liggemål så vores lille Ramona kunne bruge den så længe som muligt, plus at den skulle være sikker - atden så var koksgrå med fedt ternet print indeni kalechen var et plus for mig
Vi var i BabySam et par måneder før termin og de var faktisk ikke sikre på, at de kunne nå at få barnevognen hjem til tiden, da der var 8 ugers ventetid! Så den blev bestilt med et "haster!" og var i hus en uge før termin så jeg kan anbefale at være i god tid!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128