Købe barnevogn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. april 2013

MorTilEn2013Dreng

Maja84 skriver:

Vi bestilte vores i midten af graviditeten, fik lift og pusletaske hjem i god tid, samt autostole. Fødte 5 uger før tid, og var indlagt 2 uger , så hentede den først i ugen efter vi var kommet hjem

Jeg har nemlig en chance for at føde for tidligt især hvis je følger min familie så føder jeg en to tre uger for tidligt. Har både min mormor moster og min mor gjort med deres første.. Så heller være på den sikre side selvom der jo er lang tid endnu.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. april 2013

MorTilEn2013Dreng

FrkZier skriver:

vi kunne have fået den med hjem med det samme, men vi har valgt at den står dernede indtil jeg  har født

Ja de vist rigtig søde dernede
Min bror og svigerindes barnevogn kom også hjem før hun havde født de hentet den samme dag de kom hjem. Hvor den bare havde stået dernede.

Anmeld

4. april 2013

LilleLene

MiichellaMalou skriver:

Jeg må tage min mor under armen og sige nu skal vi kigge. Vi snakkede lidt om efter scanningen her den 12 april..

god ide

Anmeld

4. april 2013

Kløver

LilleLene skriver:

og forhør dig hvos forhandlerne og google dem på internettet

JEg valgte først en scandia RikkeMai... men efter at have kigget på nettet og så mange der klagede over dem...

Så gik jeg i ønskebørn at fik en snak med dem, og der købte jeg så en trille, som jeg er super glad for.... Og der kunne sælgeren fotælle mig hvad jeg skulle vide om de forskellige barneogne, det kunne de ikke i babysam

Vi har oplevet det samme, ingen hjælp eller service i babysam, men stor hjælp og masser sf viden i Ønskebørn. Fået gode råd alle gange, og vejledning, bla havde vi første gang udset en autostol, hvor ham i Ønskebørn, rådede en brio i stedet, kostede os 1000kr mindre og var lige så sikker og vi har været så glade for den. Købte den barnevogn jeg ønskede men har måttet få den fikset og stellet gav hurtigt efter, altså blev meget blød i det, hvor han havde forklaringen og kunne fortælle hvilket stel jeg skulle vælge, når vi venter nr 3, da jeg så vil have ny vogn

Anmeld

4. april 2013

Becks

Kan se du bor i Hvidovre?

Prøv at tage ned i Danmarks Børn, der ligger på Hvidovrevej i Bredalsparken.. Den ligger næsten lige over for Café Victoria...

De er rigtig søde dernede, bytter med et smil ved fejl og mangler...

Og er gode til at rådgive..

Anmeld

4. april 2013

Kløver

MiichellaMalou skriver:

Jeg har nemlig en chance for at føde for tidligt især hvis je følger min familie så føder jeg en to tre uger for tidligt. Har både min mormor moster og min mor gjort med deres første.. Så heller være på den sikre side selvom der jo er lang tid endnu.

At føde 2-3 uger gør er meget normalt, men de fleste går over 1 gang, det holdte de også fast i på sygehuset, men jeg havde fornemmelsen af ikke at gå til termin, forventede ikke at føde for tidligt, men det er godt at være forberedt i god tid få en god snak i forretningen, bestille vognen, og få den betalt, så er det nemt at hente vognen, og så rart at have både lift, autostol og pusletaske hjemme i god tid

Anmeld

4. april 2013

MorTilEn2013Dreng

Becks skriver:

Kan se du bor i Hvidovre?

Prøv at tage ned i Danmarks Børn, der ligger på Hvidovrevej i Bredalsparken.. Den ligger næsten lige over for Café Victoria...

De er rigtig søde dernede, bytter med et smil ved fejl og mangler...

Og er gode til at rådgive..

Taak der må jeg prøve og tage ned sammen med min mor

Anmeld

4. april 2013

MorTilEn2013Dreng

Maja84 skriver:

At føde 2-3 uger gør er meget normalt, men de fleste går over 1 gang, det holdte de også fast i på sygehuset, men jeg havde fornemmelsen af ikke at gå til termin, forventede ikke at føde for tidligt, men det er godt at være forberedt i god tid få en god snak i forretningen, bestille vognen, og få den betalt, så er det nemt at hente vognen, og så rart at have både lift, autostol og pusletaske hjemme i god tid

Ja kan også bedst li at være i god tid. Så der ikke er så meget der kan komme bag på mig. Er meget kontrolfreak, og skal bare have styr på alt

Anmeld

4. april 2013

Becks

MiichellaMalou skriver:

Taak der må jeg prøve og tage ned sammen med min mor

Det er en lille butik de har, men de er søde...

Anmeld

4. april 2013

MorTilEn2013Dreng

Becks skriver:

Det er en lille butik de har, men de er søde...

Det må jeg prøve

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.