Købe barnevogn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. april 2013

MorTilEn2013Dreng

An&Jo skriver:

Når jeg bliver gravid igen ved jeg præcis hvilken vogn jeg vil have.. For mig bliver det eneste spørgsmål om den skal være brugt eller helt ny, det kommer an på hvordan det ser ud med pengene.. lige nu dækker vi nemlig dobbelt husleje fordi den ene af vores lejligheder står tom, så pengene hænger ikke just på træerne, men mon ikke den bliver lejet ud inden en graviditet kommer på tale..

for den ihvertfald bliver lejet ud inden da
Jeg skal så ikke rigtig tænke på pengene da jeg faktisk får alle de dyrer ting betalt af svigerforældre og mine forældre. Og min mor er meget den skal være ny osv. Men selvfølgelig mit eget valg.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. april 2013

MorTilEn2013Dreng

LilleLene skriver:

Køb den når du har fundet den du vil have

og så bare hent den omkring termin eller efter du har født

Ja må ud og kig

Anmeld

4. april 2013

MorTilEn2013Dreng

FrkZier skriver:

vi købte vores i midten af januar da jeg var omkring 25 uger henne - vi kunne sagtens have ventet, men der var januarudsalg så vi slog til

vi købte den i kærebørn i ballerup centeret, og der var ingen ventetid

Der købte min mor også til min bror og Svigerinde, men der var rimelig lang ventetid.

Anmeld

4. april 2013

Team Putte

MiichellaMalou skriver:

Ja hvornår købte i jeres barnevogn hvor langt var i henne osv. Har hørt der er utrolig lang ventetid på mange af dem

Tag ud i butikkerne og kig på dem der står de samlet og man må kigge med fingrene prøv at slå dem sammen og sådan.. testkør dem med lidt vægt i.. så får du meget hurtigt dannet dig et reelt billede af hvad der er på markedet vi købte omkring uge 15 da vi faldt over et tilbud

Anmeld

4. april 2013

L&V

MiichellaMalou skriver:

Jeg har så slet ikke kiggede overhovedet og imorgen er jeg 15 uger henne. Og ved bare den skal være sikker og sådan noget men ingen ide til hvordan den skal se ud osv

Der er jo os masser af tid. Så ro på. Når du finder den rette så bestil eller køb den.. Ingen grund til stress

Anmeld

4. april 2013

LilleLene

MiichellaMalou skriver:

Ja må ud og kig

og forhør dig hvos forhandlerne og google dem på internettet

JEg valgte først en scandia RikkeMai... men efter at have kigget på nettet og så mange der klagede over dem...

Så gik jeg i ønskebørn at fik en snak med dem, og der købte jeg så en trille, som jeg er super glad for.... Og der kunne sælgeren fotælle mig hvad jeg skulle vide om de forskellige barneogne, det kunne de ikke i babysam

Anmeld

4. april 2013

Kløver

Vi bestilte vores i midten af graviditeten, fik lift og pusletaske hjem i god tid, samt autostole. Fødte 5 uger før tid, og var indlagt 2 uger , så hentede den først i ugen efter vi var kommet hjem

Anmeld

4. april 2013

MorTilEn2013Dreng

Team Putte skriver:

Tag ud i butikkerne og kig på dem der står de samlet og man må kigge med fingrene prøv at slå dem sammen og sådan.. testkør dem med lidt vægt i.. så får du meget hurtigt dannet dig et reelt billede af hvad der er på markedet vi købte omkring uge 15 da vi faldt over et tilbud

Det må jeg gøre når tiden er der

Anmeld

4. april 2013

MorTilEn2013Dreng

LilleLene skriver:

og forhør dig hvos forhandlerne og google dem på internettet

JEg valgte først en scandia RikkeMai... men efter at have kigget på nettet og så mange der klagede over dem...

Så gik jeg i ønskebørn at fik en snak med dem, og der købte jeg så en trille, som jeg er super glad for.... Og der kunne sælgeren fotælle mig hvad jeg skulle vide om de forskellige barneogne, det kunne de ikke i babysam

Jeg må tage min mor under armen og sige nu skal vi kigge. Vi snakkede lidt om efter scanningen her den 12 april..

Anmeld

4. april 2013

FrkZier

MiichellaMalou skriver:

Der købte min mor også til min bror og Svigerinde, men der var rimelig lang ventetid.

vi kunne have fået den med hjem med det samme, men vi har valgt at den står dernede indtil jeg  har født

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.