Gravid men blødning?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. april 2013

Benjamins'mor

SKbaby skriver:

Var det bare en rutinemæssig tidlig scanning eller fordi der måske var noget galt?

De fleste bliver da ikke scannet så mange gange i de første 3 måneder eller hvordan?

7+ og 8+ var terminsscanning, for at finde ud af hvor langt jeg var.
11+ fordi jeg begyndte at bløde, og så NF 13+0.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. april 2013

SKbaby

Benjamins'mor skriver:

7+ og 8+ var terminsscanning, for at finde ud af hvor langt jeg var.
11+ fordi jeg begyndte at bløde, og så NF 13+0.

Hvor snyd

Min læge vil bare slet ikke gøre noget. Øv altså..

Når men prøver at betale for den scanning i morgen så jeg bare kan sikre mig at der er liv og så må jeg jo vente til uge 10 og se om min læge vil gøre noget der.

Anmeld

4. april 2013

Benjamins'mor

SKbaby skriver:

Hvor snyd

Min læge vil bare slet ikke gøre noget. Øv altså..

Når men prøver at betale for den scanning i morgen så jeg bare kan sikre mig at der er liv og så må jeg jo vente til uge 10 og se om min læge vil gøre noget der.

Kan jeg godt forstå.

Håber for dig at bebs har det fint.

Anmeld

4. april 2013

emmaemilie

SKbaby skriver:

Kan du anbefale et billigt sted at få en scanning? Jeg bor i storkøbenhavn

Jeg smider lige den her:

Skanningsklinikken ( http://www.skanningsklinik.dk/) i Hvidovre har drop-in scanninger til 200 kr.! Og de laver vaginale scanninger (eller hvad det nu hedder)..

Jeg har desværre ingen solstrålehistorier at dele, for jeg småblødte i mine to tidligere graviditeter, der hhv. endte i en MA og en SA.

Men har en veninde, der pletblødte i sin graviditet, og hun har da stadig en rask dreng i mavsen

Krydser alt for dig!

Anmeld

4. april 2013

SKbaby

emmaemilie skriver:

Jeg smider lige den her:

Skanningsklinikken ( http://www.skanningsklinik.dk/) i Hvidovre har drop-in scanninger til 200 kr.! Og de laver vaginale scanninger (eller hvad det nu hedder)..

Jeg har desværre ingen solstrålehistorier at dele, for jeg småblødte i mine to tidligere graviditeter, der hhv. endte i en MA og en SA.

Men har en veninde, der pletblødte i sin graviditet, og hun har da stadig en rask dreng i mavsen

Krydser alt for dig!

Okay tak.

Jeg har bestilt en tid på den klinik i morgen og så må vi se hvad der sker.

Hvor meget blødte du? og hvor længe gik der fra du blødte til du afstødte fosteret?

Hvis du ikke vil svare, så er det helt i orden

Anmeld

4. april 2013

emmaemilie

SKbaby skriver:

Okay tak.

Jeg har bestilt en tid på den klinik i morgen og så må vi se hvad der sker.

Hvor meget blødte du? og hvor længe gik der fra du blødte til du afstødte fosteret?

Hvis du ikke vil svare, så er det helt i orden

Jeg vil hellere end gerne svare!

Min første graviditet blødte jeg fra 5+0 og sådan lidt her og der, indtil jeg fik min udskrabning 11+3. Og fosteret var gået til i uge 8, et sted. Men inden da havde vi set hjerteblink 2-3 gange.

Anden graviditet var en SA.. Der pletblødte jeg en enkelt plet, 6+0, fik henvisning til gynækolog 6+1, hvor fosteret blev konstateret en uge for lille.. Og natten mellem 6+1 og 6+2 vågnede jeg af, at jeg blødte. Men der kom det hele ud på én gang, kun med kroppens hjælp.

Jeg har tilgengæld været heldig, og kunne blive gravid med det samme igen.. Har kun haft én mens mellem MA'en og SA'en og mellem SA'en og lillepigen som ligger i maven nu!

Krydser ALT for dig!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.