Gravid men blødning?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.255 visninger
25 svar
1 synes godt om
3. april 2013

SKbaby

Jeg er så heldig at jeg for noget tid siden fandt ud af at jeg er gravid. Jeg er nu 7+1. Da jeg var 6+1 pletblødte jeg en smule i 2-3 dage. Det stoppede. Her idag har jeg også blødt en smule. Begge gange har det været brunligt, meget lidt rødt.

Iøvrigt har jeg haft en del symptomer som kvalme og meget ømme bryster. Mit første læge besøg er først på onsdag, men hvad skal jeg egentlig tænke? Er det normalt det med blødning?

Hvad er jeres erfaringer med pletblødning?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. april 2013

SKbaby

Slet ingen?

Anmeld

3. april 2013

sandramor

Jeg hældet selvfølgelig mest til at det ikke betyder noget som helst... Men jeg har prøvet begge dele.... Første gang betød det desværre at den lille spire ikke længere var i live.... Men anden gang hvor jeg selvfølgelig troede det samme igen var den spræl levende og det var en blære betændelse der var skyld i det... Og imorgen blir min datter 1 år

Anmeld

3. april 2013

sandramor

Så jeg vil sige det behøver absolut IKKE at betyde at den lille spire ikke lever længere... Mange oplever blødning tidligt i deres graviditet uden det betyder noget som helst

Anmeld

3. april 2013

Rockertand

SKbaby skriver:

Jeg er så heldig at jeg for noget tid siden fandt ud af at jeg er gravid. Jeg er nu 7+1. Da jeg var 6+1 pletblødte jeg en smule i 2-3 dage. Det stoppede. Her idag har jeg også blødt en smule. Begge gange har det været brunligt, meget lidt rødt.

Iøvrigt har jeg haft en del symptomer som kvalme og meget ømme bryster. Mit første læge besøg er først på onsdag, men hvad skal jeg egentlig tænke? Er det normalt det med blødning?

Køb dog en privatskanning, det kan jo desværre godt være tegn på, at der er noget galt, og så må det bedste være at få det konstateret hurtigst muligt og så få hjælp til at komme videre, håber dog, at det er harmløst, men så får du ro i sindet.
Du kan desværre ikke bruge kvalme og lignende symptomer til noget, det vil du også opleve ved en missed abortion.
Held og lykke.

Anmeld

3. april 2013

AnonymMor

SKbaby skriver:

Har du haft kontakt til din læge da du blødte 6+1 ? det kan selvfølgeligt godt være harmløst at du oplever blødninger men under alle omstændigheder synes jeg du bør give lægen et kald og fortælle om det og evt blive sendt til en scanning for at se om alt er som det skal være  

som en anden også skriver så vil der også være symptomer på trods af en MA/SA som forhåbentligt ikke er dit tilfælde

Jeg synes du skal be om en scanning hos lægen og vil de ikke give dig det så gå til en selvbetalt for at få svar på det hele.

Håber alt er ok

Anmeld

3. april 2013

Bertris

Jeg vil sige at du skal give lægen et kald og fortælle din situation, hvis lægen mener der er grund til bekymring vil du nok få en tryghedsscanning

men blødt selv i flere dage inden jeg opdagede jeg var gravid, og blødte også en hel del gange i løbet af graviditeten, oftest pga kontakt, og har i dag en skøn datter på en uge

Anmeld

4. april 2013

SKbaby

Rockertand skriver:

Køb dog en privatskanning, det kan jo desværre godt være tegn på, at der er noget galt, og så må det bedste være at få det konstateret hurtigst muligt og så få hjælp til at komme videre, håber dog, at det er harmløst, men så får du ro i sindet.
Du kan desværre ikke bruge kvalme og lignende symptomer til noget, det vil du også opleve ved en missed abortion.
Held og lykke.

Kan du anbefale et billigt sted at få en scanning? Jeg bor i storkøbenhavn

Anmeld

4. april 2013

SKbaby

Rinepigen skriver:

Har du haft kontakt til din læge da du blødte 6+1 ? det kan selvfølgeligt godt være harmløst at du oplever blødninger men under alle omstændigheder synes jeg du bør give lægen et kald og fortælle om det og evt blive sendt til en scanning for at se om alt er som det skal være  

som en anden også skriver så vil der også være symptomer på trods af en MA/SA som forhåbentligt ikke er dit tilfælde

Jeg synes du skal be om en scanning hos lægen og vil de ikke give dig det så gå til en selvbetalt for at få svar på det hele.

Håber alt er ok

Jeg ringede til min læge i går og fik af vide at de ikke ville scanne mig men at jeg skulle tage til skadestuen hvis jeg blødte meget og der kom klumper. Det har der dog slet ikke været noget af. Jeg fik en tid i næste uge men som jeg forstod ville hun stadig ikke scanne mig der men blot konstatere at jeg var gravid ved blodprøve og så give mig tid til 1. Lægeundersøgelse i uge 10.

Kan du anbefale et billigt sted hvor man kan scannes. Jeg bor i storkøbenhavn.

Anmeld

4. april 2013

SKbaby

Bertris skriver:

Jeg vil sige at du skal give lægen et kald og fortælle din situation, hvis lægen mener der er grund til bekymring vil du nok få en tryghedsscanning

men blødt selv i flere dage inden jeg opdagede jeg var gravid, og blødte også en hel del gange i løbet af graviditeten, oftest pga kontakt, og har i dag en skøn datter på en uge

Har som jeg skrev ringet til lægen og hun sagde bare at jeg skulle tage på skadestuen hvis jeg blødte meget og ellers kunne man ikke gøre noget. Det ved jeg jo også godt men ville gerne have fået af vide om det er noget galt. Må prøve en privat scanning.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.