Et halvkvalt pip....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. april 2013

Mettemus

Lilje82 skriver:

Årh Mette, det gør mig rigtig ondt at høre, det er bare eb tarvelig rutsjetur at skulle igennem. Håber, at når I er klar igen, og står med de 2 streger igen, at den lille spirer bliver siddende.

og håber du snart får det bedre, jeg ved alt om at have det dårligt, er der selv pt. Så ringe mange knus til dig 

Det er jeg rigtig ked af at læse Susan, er det jobsøgningen eller?

Tak for knus - jeg håber du får ret.

Masser af  til dig også

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. april 2013

Mettemus

Sofia skriver:

Du ved jeg tænker på dig!!!

Det ved jeg, og det er dejligt

I lige måde!

Anmeld

11. april 2013

Lilje82

Mettemus skriver:

Det er jeg rigtig ked af at læse Susan, er det jobsøgningen eller?

Tak for knus - jeg håber du får ret.

Masser af  til dig også

Ja meget af det er, falder for dagpengene til juli og vi har siden sommer forsøgt at blive gravide, men det ville ikke lykkedes og nvikar vi været nødt til at stoppe, før vi kender udslaget af det nye forslag og ændringer af kontanthjælpen, for jeg kan ikke få kontanthjælp, hvis den bliver vedtagået og derved heller ikke barselsdagpenge. 

Så lige nu, synes jeg livet er ret uretfærdig imod mig - Vil jo bare gerne have et job og en dejlig familie.

tak for knus 

Anmeld

11. april 2013

Mettemus

Lilje82 skriver:

Ja meget af det er, falder for dagpengene til juli og vi har siden sommer forsøgt at blive gravide, men det ville ikke lykkedes og nvikar vi været nødt til at stoppe, før vi kender udslaget af det nye forslag og ændringer af kontanthjælpen, for jeg kan ikke få kontanthjælp, hvis den bliver vedtagået og derved heller ikke barselsdagpenge. 

Så lige nu, synes jeg livet er ret uretfærdig imod mig - Vil jo bare gerne have et job og en dejlig familie.

tak for knus 

Det kan jeg godt forstå! det er da også nogle ret store ændringer i jeres liv i potentielt står overfor? 

Håber ikke at ændringerne rammer jer, så i hurtigt kan genoptage babyplanerne? Hvor lang tid gik der mes Noah?

Anmeld

11. april 2013

Lilje82

Mettemus skriver:

Det kan jeg godt forstå! det er da også nogle ret store ændringer i jeres liv i potentielt står overfor? 

Håber ikke at ændringerne rammer jer, så i hurtigt kan genoptage babyplanerne? Hvor lang tid gik der mes Noah?

Han er lavet i første forsøg, så det har været lidt af et slag det ikke ville lykkedes denne gang og endnu større, at være nødt til at stoppe. Man bliver jo ikke yngre desværre.

Anmeld

15. april 2013

PeruBaby

Kære Mette.

Jeg læste dit indlæg for en uges tid siden - sad med tåre i øjnene, og kunne ikke finde på noget intelligent at skrive. Sad bare ved følelsen af at det lige så godt kunne have været enden på vores historie... da jeg pletblødte fra uge 6 til uge 8... men det blev det heldigvis ikke - for os. Så derfor endte jeg med ikke at skrive noget i første omgang...

Men åhhhh, hvor kan jeg dog godt følge dig i jeres følelsesmæssige ruchetur. Det giver ingen mening når den slags sker og jeg håber bare at I når jeres sørgetid er ovre får en dejlig lillebror eller -søster, som I ønsker jer.

De kærligste tanker

Anmeld

29. april 2013

Kats

Det er jeg ked af at læse..
Det må være så svært!
kh

Anmeld

2. maj 2013

Riksen

Hej Mette

Det er længe siden...

Jeg var netop inde for at blive opdateret om, hvad er var sket i gruppen siden sidste gang, jeg var her (som er rigtig længe siden), og så så jeg din tråd.

Det gør mig rigtig ondt, at du skal gennemgå dette igen - livet er ikke retfærdigt eller logisk, og det er hårdt.

Jeg sender dig en masse varme tanker med håb om, at heldet snart vender for jer.

Hilsen Rikke

Anmeld

3. maj 2013

IAH

Hej Mette.

Øv. Jeg får tårer i øjnene, når jeg læser dit indlæg....

Var selv igennem den samme omgang for 4 år siden. Det er godt du tog den kirurgiske abort... Jeg tog den medicinske og var nærmest desperat den gang. Jeg skulle jo skylle et lillebitte barn ud i toilettet. Det var det værste jeg nogensinde har oplevet.

Nu er der gået et stykke tid og foråret er kommet. Du må passe på dig selv og få afleveret dit speciale!

Knus Iben

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.