Et halvkvalt pip....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. april 2013

Rødhætte

Mettemus skriver:

Ja rigtig, rigtig uretfærdigt! Forsøger, at fortælle mig selv, at der er en mening med det - at fostret var sygt - men det hjælper ikke endnu. Måske kommer det engang...

Tak for kram 

Jeg tror også helt sikkert at når noget går skidt må der være en mening med det! Men det gør desværre ikke sorgen mindre. Håber snart I får medvind..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. april 2013

Mettemus

Rødhætte skriver:

Jeg tror også helt sikkert at når noget går skidt må der være en mening med det! Men det gør desværre ikke sorgen mindre. Håber snart I får medvind..

Tak 

Og knus til dig

Anmeld

3. april 2013

JonTri

gange mange. Det er bare så synd for Jer!!!
Det er jeres forventninger, planer og drømme for efteråret, der er gået tabt! Det må og skal man sørge over.

Uanset hvor mange børn i får, har denne her ligeså meget en plads i hjertet - selv når du er 80. Det tror jeg i hvert fald.

Kram!!!!!

Anmeld

3. april 2013

piadas

Nu sidder jeg med tårer i øjnene, Mette.

Det er bare så synd for jer, og jeg ved slet ikke, hvad jeg skal skrive. Det var, som du også skriver, slet ikke jeres tur. I skulle have haft jeres perfekte lille pige til oktober.

Øv! Håber snart vi ses, så læsser du bare over på os!

10000000000

Anmeld

4. april 2013

Maria-s

Åhhhh kære Mette,

det sgu hård læsning. Jeg føler virkelig med jer, selvom jeg (heldigvis) ikke selv har prøvet at gennemgå noget så uretfærdigt forfærdeligt. Min søster mistede 2 gange inden de fik deres smukke pige, som hun fødte her i februar. Så jeg har set på tæt hold, hvor meget det slider i den/ dem det berører. Det er så PISSE URETFÆRDIGT!!.... Jeg håber I får modet til at prøve igen, når I kan rumme det. Jeg ved sgu ikke rigtig hva jeg skal sige Mette.... Jeg ved der ikke er noget der hjælper....   en hjertevarm krammer herfra. 

Anmeld

5. april 2013

Mettemus

JonTri skriver:

gange mange. Det er bare så synd for Jer!!!
Det er jeres forventninger, planer og drømme for efteråret, der er gået tabt! Det må og skal man sørge over.

Uanset hvor mange børn i får, har denne her ligeså meget en plads i hjertet - selv når du er 80. Det tror jeg i hvert fald.

Kram!!!!!

Jeg tror, du har helt ret Rikke - det var en lille baby for os, og det bliver det ved med at være. Og vi må godt vær kede af det og frustrerede lidt endnu. Jeg fik den hidtil værste kommentar i går fra et familiemedlem (som selvfølgelig mener det godt, og) som endda selv venter barn til august - "i er heldige med, at i opdagede det så tidligt, jeg kender nogen, der har prøvet noget, der var meget værre!" WTF?!? Som om det hjælper, at give mig dårlig samvittighed også? Jøsses...

Anmeld

5. april 2013

Mettemus

piadas skriver:

Nu sidder jeg med tårer i øjnene, Mette.

Det er bare så synd for jer, og jeg ved slet ikke, hvad jeg skal skrive. Det var, som du også skriver, slet ikke jeres tur. I skulle have haft jeres perfekte lille pige til oktober.

Øv! Håber snart vi ses, så læsser du bare over på os!

10000000000

Vi SKAL snart ses! Så må jeg hugge jeres unger lidt... selvom de selvfølgelig ikke er spæde mere.... men jeg betaler heller ikke til pasning og skifter ikke bleer!

Jeg glæder mig til vi er klar igen... en del af mig er allerede, men nu er det nødt til at vente lidt. Vi skal lige have hovederne med...

1000  til jer også

Anmeld

5. april 2013

Mettemus

Maria-s skriver:

Åhhhh kære Mette,

det sgu hård læsning. Jeg føler virkelig med jer, selvom jeg (heldigvis) ikke selv har prøvet at gennemgå noget så uretfærdigt forfærdeligt. Min søster mistede 2 gange inden de fik deres smukke pige, som hun fødte her i februar. Så jeg har set på tæt hold, hvor meget det slider i den/ dem det berører. Det er så PISSE URETFÆRDIGT!!.... Jeg håber I får modet til at prøve igen, når I kan rumme det. Jeg ved sgu ikke rigtig hva jeg skal sige Mette.... Jeg ved der ikke er noget der hjælper....   en hjertevarm krammer herfra. 

Tak søde Maria

PISSE URETFÆRDIGT er nemlig lige hvad det er, og derfor det er så benhårdt at gå igennem. Det trøster mig ikke at vide, at barnet var sygt og ikke ville kunne leve. For første gang havde jeg en hel laid back indstilling til det at være gravid - "baby har det fint til det modsatte er bevist, og jeg vil bare GLÆDE mig". Og så går det sådan her. LORT! Og inde i min lille humaniorahjerne vil jeg så gerne have det til at give mening, men det gør det bare ikke. Det kommer det aldrig til. Det er PISSE URETFÆRDIGT!

og hvor er det bare dejligt, at du ikke har førstehåndserfaringer at dele ud af

Anmeld

5. april 2013

Lilje82

Årh Mette, det gør mig rigtig ondt at høre, det er bare eb tarvelig rutsjetur at skulle igennem. Håber, at når I er klar igen, og står med de 2 streger igen, at den lille spirer bliver siddende.

og håber du snart får det bedre, jeg ved alt om at have det dårligt, er der selv pt. Så ringe mange knus til dig 

Anmeld

7. april 2013

Sofia

Du ved jeg tænker på dig!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.