40+0 og termin med lillebror!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. april 2013

2babygirls

Janne T. skriver:

Mja, både og, for du fødte også først en uge senere så, ikke? Hehe Jeg giiiider ikke vente så længe Men det bestemmer man jo ikke selv! Tusind tak i hvert fald 

Jo møg stædig baby og det hænger sku ved haha.

Måske du er heldigere end mig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. april 2013

M (:

Janne T. skriver:

Tak søde Vildt Hjalte måske når at fylde sin første måned, inden jeg føder, når vi havde termin med 2 dages forskel!

Ja, det er vildt, at der kan blive så stor forskel.. Jeg synes det er SÅ sindssygt at han er en måned på søndag - det er virkelig ikke løgn, når man siger, at tiden flyver afsted.. 

Meeeen,  for, at der ikke når at blive en hel måned mellem lillebror og Hjalte! 

Anmeld

3. april 2013

Line&Mike

Janne T. skriver:

Tænk sig, så nåede jeg hertil (igen)! Sikke en graviditet det har været! Med bækkenløsning, med check på fødegangen og scanning af livmoderhals, som var blød for tidlig, og igen til check for 2 uger siden, fordi min jordemoder konstaterede for hurtig hjertelyd hos den lille mand. Men han fejlede ikke noget - det er bare genetisk, det var jo det samme med Rose  

Og nu er det i dag! Terminen! Jeg havde faktisk troet jeg ikke gik over igen, men jeg blev sørme taget ved næsen

Jeg var til jordemoder i går, og hun tilbød straks at lave hindeløsning. Da jeg de sidste uger har haft regelmæssige plukveer hver aften, lidt afgående slimprop, samt at plukveerne har været ret stride, så havde jeg virkelig regnet med, at jeg var åbnet lidt, så jeg var spændt. Men hvad siger hun så? Ja, hun kan ikke lave hindeløsning, fordi jeg er fuldstændig lukket. Snøft  Det har jeg aldrig hørt nogen opleve før, men selvfølgelig sker det for mig Så der går nok lige lidt endnu, før jeg føder.

Hun skønnede ham til 4 kilo. Rose var 4240 da hun blev født 41+1, så det er cirka samme størrelse. Jeg tror dog, at han nok nærmere er 3800 gram nu.

Da jeg var til check på FG for 2 uger siden, blev han skønnet til 3400, men blev vækstscannet til 3120 gram. Jeg tror dog de 3400 nok har været mere realistisk, og så passer det med han nok er de 3800 gram nu. Han var også mindre end Rose til 3D scanningen..

Så nu vil jeg bare gerne bede om SPANDEVIS af vestøv, så vi kan møde den lille fyr! Vi glæder os meget til at blive forældre igen og se, hvordan det mon er at være far og mor til en lille dreng. Og er spændt på hvordan Rose tager det!

Til slut terminsmaven (og lillebrors seng )

Wow, vildt at du allerede er så langt!

Men suuuper smuk mave - så fin og rund, og sidder lige hvor den skal 

En masse vestøv er hermed sendt afsted - puuuuust 

Anmeld

3. april 2013

Sahara82

Janne T. skriver:

Tænk sig, så nåede jeg hertil (igen)! Sikke en graviditet det har været! Med bækkenløsning, med check på fødegangen og scanning af livmoderhals, som var blød for tidlig, og igen til check for 2 uger siden, fordi min jordemoder konstaterede for hurtig hjertelyd hos den lille mand. Men han fejlede ikke noget - det er bare genetisk, det var jo det samme med Rose  

Og nu er det i dag! Terminen! Jeg havde faktisk troet jeg ikke gik over igen, men jeg blev sørme taget ved næsen

Jeg var til jordemoder i går, og hun tilbød straks at lave hindeløsning. Da jeg de sidste uger har haft regelmæssige plukveer hver aften, lidt afgående slimprop, samt at plukveerne har været ret stride, så havde jeg virkelig regnet med, at jeg var åbnet lidt, så jeg var spændt. Men hvad siger hun så? Ja, hun kan ikke lave hindeløsning, fordi jeg er fuldstændig lukket. Snøft  Det har jeg aldrig hørt nogen opleve før, men selvfølgelig sker det for mig Så der går nok lige lidt endnu, før jeg føder.

Hun skønnede ham til 4 kilo. Rose var 4240 da hun blev født 41+1, så det er cirka samme størrelse. Jeg tror dog, at han nok nærmere er 3800 gram nu.

Da jeg var til check på FG for 2 uger siden, blev han skønnet til 3400, men blev vækstscannet til 3120 gram. Jeg tror dog de 3400 nok har været mere realistisk, og så passer det med han nok er de 3800 gram nu. Han var også mindre end Rose til 3D scanningen..

Så nu vil jeg bare gerne bede om SPANDEVIS af vestøv, så vi kan møde den lille fyr! Vi glæder os meget til at blive forældre igen og se, hvordan det mon er at være far og mor til en lille dreng. Og er spændt på hvordan Rose tager det!

Til slut terminsmaven (og lillebrors seng )

Åh hvor er flot! Træls med generne, men nu er det meget snart ovre. Tænk snart har du jeres lille bebse i armene. Så hyggeligt. Har selv en lille gut der er en måned på tirsdag. Det er så skønt med sådan en lille str.

Trods manglende graviditet sender jeg dig en masse vestøv

Anmeld

3. april 2013

Lotus86

Puuuuster en masse vestøv i din retning, føler med dig og håber snart den lille mand vælger at se dagens lys

Og som altid, super flot mave

Anmeld

3. april 2013

Svenne

Janne T. skriver:

Tak skal du have - vestøv i din retning er da vist også ganske velfortjent så! Man kan jo bare ikke lade være med at regne med noget, selvom man godt ved, at en fødsel ikke kan planlægges. Men skal vi så ikke sige, at vi begge føder i morgen? 4-4-13 er da en god dato! Vores dato er fra 10-10-11, så det ville være lidt det samme talspil

Tak!

Jo, det lyder som en rigtig god plan

Det kunne da være lidt sjovt, hvis I får en 04-04 denne gang så.

Anmeld

4. april 2013

StudPsyk

emmagirl skriver:

Sikke en SMUK mave Jeg er vild med din trøje!!! 

og en masse ve-støv, så lillebror kan komme ud!! 

Tusind tak! Jeg er også ret vild med den, især farven. Det var et ret heldigt fund i H&Ms ventetøjsafdeling, for det var en model der var på vej ud 

Anmeld

4. april 2013

StudPsyk

Baby2påvej skriver:

Jo møg stædig baby og det hænger sku ved haha.

Måske du er heldigere end mig

Haha ja, samme med Rose! Så derfor håber jeg godt nok det sker en af dagene, så det måske er tegn på en knap så stædig unge  

Anmeld

4. april 2013

StudPsyk

M (: skriver:

Ja, det er vildt, at der kan blive så stor forskel.. Jeg synes det er SÅ sindssygt at han er en måned på søndag - det er virkelig ikke løgn, når man siger, at tiden flyver afsted.. 

Meeeen,  for, at der ikke når at blive en hel måned mellem lillebror og Hjalte! 

Shit mand altså, før vi ved af det er de konfirmeret og alt muligt! Der er altså ikke noget at sige til mange bliver skruk hurtigt, for det er faktisk ikke ret længe de er sådan HELT spæd!

Anmeld

4. april 2013

StudPsyk

Line&Mike skriver:

Wow, vildt at du allerede er så langt!

Men suuuper smuk mave - så fin og rund, og sidder lige hvor den skal 

En masse vestøv er hermed sendt afsted - puuuuust 

Tusind tak! Jeg kan heller ikke helt forstå, at det er NU! Eller snart i hvert fald

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.