40+0 og termin med lillebror!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. april 2013

BigHope13

Wow så har du allerede nået målstregen
masser er ve støv til dig,
håber han snart beslutter sig for at komme ud og være en del af familien.
Kæmpe kram herfra og pøj pøj med den forestående fødsel

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. april 2013

AnthonsMor

Janne T. skriver:

Tænk sig, så nåede jeg hertil (igen)! Sikke en graviditet det har været! Med bækkenløsning, med check på fødegangen og scanning af livmoderhals, som var blød for tidlig, og igen til check for 2 uger siden, fordi min jordemoder konstaterede for hurtig hjertelyd hos den lille mand. Men han fejlede ikke noget - det er bare genetisk, det var jo det samme med Rose  

Og nu er det i dag! Terminen! Jeg havde faktisk troet jeg ikke gik over igen, men jeg blev sørme taget ved næsen

Jeg var til jordemoder i går, og hun tilbød straks at lave hindeløsning. Da jeg de sidste uger har haft regelmæssige plukveer hver aften, lidt afgående slimprop, samt at plukveerne har været ret stride, så havde jeg virkelig regnet med, at jeg var åbnet lidt, så jeg var spændt. Men hvad siger hun så? Ja, hun kan ikke lave hindeløsning, fordi jeg er fuldstændig lukket. Snøft  Det har jeg aldrig hørt nogen opleve før, men selvfølgelig sker det for mig Så der går nok lige lidt endnu, før jeg føder.

Hun skønnede ham til 4 kilo. Rose var 4240 da hun blev født 41+1, så det er cirka samme størrelse. Jeg tror dog, at han nok nærmere er 3800 gram nu.

Da jeg var til check på FG for 2 uger siden, blev han skønnet til 3400, men blev vækstscannet til 3120 gram. Jeg tror dog de 3400 nok har været mere realistisk, og så passer det med han nok er de 3800 gram nu. Han var også mindre end Rose til 3D scanningen..

Så nu vil jeg bare gerne bede om SPANDEVIS af vestøv, så vi kan møde den lille fyr! Vi glæder os meget til at blive forældre igen og se, hvordan det mon er at være far og mor til en lille dreng. Og er spændt på hvordan Rose tager det!

Til slut terminsmaven (og lillebrors seng )

Hvor er du altså bare utrolig smuk!
Det der med at være helt lukket.. Det var jeg helt til 41+3, da jeg var på sygehuset til tjek, så det kan lade sig gøre! Jeg troede jo aldrig han ville komme ud!

Jeg sender alt det vestøv jeg fik samlet sammen inden fødslen!

Anmeld

3. april 2013

2babygirls

Janne T. skriver:

Tænk sig, så nåede jeg hertil (igen)! Sikke en graviditet det har været! Med bækkenløsning, med check på fødegangen og scanning af livmoderhals, som var blød for tidlig, og igen til check for 2 uger siden, fordi min jordemoder konstaterede for hurtig hjertelyd hos den lille mand. Men han fejlede ikke noget - det er bare genetisk, det var jo det samme med Rose  

Og nu er det i dag! Terminen! Jeg havde faktisk troet jeg ikke gik over igen, men jeg blev sørme taget ved næsen

Jeg var til jordemoder i går, og hun tilbød straks at lave hindeløsning. Da jeg de sidste uger har haft regelmæssige plukveer hver aften, lidt afgående slimprop, samt at plukveerne har været ret stride, så havde jeg virkelig regnet med, at jeg var åbnet lidt, så jeg var spændt. Men hvad siger hun så? Ja, hun kan ikke lave hindeløsning, fordi jeg er fuldstændig lukket. Snøft  Det har jeg aldrig hørt nogen opleve før, men selvfølgelig sker det for mig Så der går nok lige lidt endnu, før jeg føder.

Hun skønnede ham til 4 kilo. Rose var 4240 da hun blev født 41+1, så det er cirka samme størrelse. Jeg tror dog, at han nok nærmere er 3800 gram nu.

Da jeg var til check på FG for 2 uger siden, blev han skønnet til 3400, men blev vækstscannet til 3120 gram. Jeg tror dog de 3400 nok har været mere realistisk, og så passer det med han nok er de 3800 gram nu. Han var også mindre end Rose til 3D scanningen..

Så nu vil jeg bare gerne bede om SPANDEVIS af vestøv, så vi kan møde den lille fyr! Vi glæder os meget til at blive forældre igen og se, hvordan det mon er at være far og mor til en lille dreng. Og er spændt på hvordan Rose tager det!

Hvis det kan trøste lidt var jeg også lukket 40+3 så kunne også kun få massage af livmoder munden men var også meget blød.
Masser af ve støv til dig.

Anmeld

3. april 2013

nielsen80

Janne T. skriver:

Jeg kan så melde mig på banen, som en af dem der heller ikke kunne få lavet hindeløsning, da der bare var lukket totalt af - man bliver SÅ ked af det, når man får beskeden, så kram herfra

Sende en spand vestøv din vej - håber fødslen lige pludselig tager fat(sådan om et par min eller noget)

Hilsen en der blev sat i gang 41+3, og som er overbevist om, hvis ikke de havde sat mig i gang, ja så havde jeg stadig været gravid den dag i dag.

P.s smuk mave!

Anmeld

3. april 2013

lhn89

Allerede 40+0!?  

Så fin en mave 

Venlig hilsen Louise Hartmann -  louisehartmann.dk

Anmeld

3. april 2013

StudPsyk

Bruus skriver:

Hold da magle hvor er du flot!!!!    

Og hvor er det spændende at se hvor lang tid der vil gå, før de spæde veer starter  Ærgerligt hun ikke kunne lave hindeløsning.. Meen han er her lige om snart

Held og lykke med den forestående fødsel af lillebror! Og masser af ve-støv herfra 

Tak skal du have! Ja på den ene side føles det som lige om lidt, på den anden side som om der er hundrede år til. Men har tænkt mig at lave en lille kalender over hvordan jeg skal beskæftige mig den næste tid, så flyver tiden forhåbentligt lidt hurtigere

Anmeld

3. april 2013

StudPsyk

MHB skriver:

Du ser smuk ud Janne! Og jeg er sender alt det vestøv jeg kan og satser på at baryleren kommer i morgen!! 

Tusind tak Tænk hvor mange børn der snart titter frem i gruppen!

Anmeld

3. april 2013

StudPsyk

M (: skriver:

*Puuuuust*er ve-støv i din retning! 

Tak søde Vildt Hjalte måske når at fylde sin første måned, inden jeg føder, når vi havde termin med 2 dages forskel!

Anmeld

3. april 2013

StudPsyk

Miss Church skriver:

Hvor er du bare flot! 

Sender dig en masse ve-støv  Håber at lillebror snart vil ud til jer! 

Tusind tak!

Anmeld

3. april 2013

StudPsyk

Hailiesmom11 skriver:

Sikke en fin stor mave du har..
Sender i spandevis af ve-støv så i ikke skal vente for længe

Tak skal du have! Håber det er effektivt vestøv! Hehe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.