Hvornår fik i kvalme?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. april 2013

anynom

Da jeg var gravid med Isabel døjede jeg slet ikke med kvalme - jeg fik derimod halsbrand i stor stil omkring 30+.

Denne gang derimod.. Ja, er 5 uger henne og har kvalme med kvalme på. ARGH!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. april 2013

Anonym trådstarter

Månsson skriver:

Ja det var ret længe.. Yeps hverdag hele dagen

Åh puha det lyder godt nok ikke sjovt

Anmeld

2. april 2013

L&V

Anonym skriver:

Åh puha det lyder godt nok ikke sjovt

Nej det var da heller ik det sjoveste jeg har prøvet, men så det som et godt tegn da det jo betød der var gang i hormonerne

Anmeld

2. april 2013

Anonym trådstarter

JulieWH skriver:

Da jeg var gravid med Isabel døjede jeg slet ikke med kvalme - jeg fik derimod halsbrand i stor stil omkring 30+.

Denne gang derimod.. Ja, er 5 uger henne og har kvalme med kvalme på. ARGH!

Puha, så er det da også startet tidligt denne gang! øv!

Anmeld

2. april 2013

Anonym trådstarter

Månsson skriver:

Nej det var da heller ik det sjoveste jeg har prøvet, men så det som et godt tegn da det jo betød der var gang i hormonerne

Ja, det er rigtigt
Jeg har rigtig svært ved at håndtere kvalme, og kan knap nok rejse mig når jeg har det. Men når jeg bare mærker lidt til det, prøver jeg også at se det positive ved det. Og være glad for symptomerne. For har tidligere mistet 3 gange tidligt i graviditeten, og der mærkede jeg ingen symptomer overhovedet

Anmeld

2. april 2013

L&V

Anonym skriver:

Ja, det er rigtigt
Jeg har rigtig svært ved at håndtere kvalme, og kan knap nok rejse mig når jeg har det. Men når jeg bare mærker lidt til det, prøver jeg også at se det positive ved det. Og være glad for symptomerne. For har tidligere mistet 3 gange tidligt i graviditeten, og der mærkede jeg ingen symptomer overhovedet

Vi havde os lige mistet inden så tror os det var det der gjorde at fokus ku flyttes også har vi jo Laura på 1½ så der var ik meget andet at gøre end at klemme ballerne sammen og komme ud af fjerene

Anmeld

2. april 2013

MariaKyedDK

Anonym skriver:

Puha det var lang tid !
Hvornår i uge 6 startede det?

mener det var 6+2 ca, men er ikke helt sikker, men tæt på der

Anmeld

2. april 2013

EnGodMor

I begge mine graviditeter havde jeg kvalme og kastede op fra den første uge ind i graviditeten, til den dag jeg fødte, ni måneder efter

Anmeld

3. april 2013

Frk-Lotusblomst

Anonym skriver:

Hvis i altså overhovedet fik det
Jeg er i uge 6, og har kun haft meget lidt kvalme, når jeg ikke har spist i et stykke tid.
Håber lidt på det fortsætter sådan

Meget lidt fra uge 6. Meget fra uge 9/10-17... Med opkast fra uge 12, tror jeg det var..

Anmeld

3. april 2013

Solstrålebørn

Anonym skriver:

Hvis i altså overhovedet fik det
Jeg er i uge 6, og har kun haft meget lidt kvalme, når jeg ikke har spist i et stykke tid.
Håber lidt på det fortsætter sådan

Meget tidligt i begge graviditeter og det fortsatte resten af begge graviditeter med opkast oveni... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.