Hvornår fik i kvalme?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.266 visninger
39 svar
1 synes godt om
2. april 2013

Anonym trådstarter

Hvis i altså overhovedet fik det
Jeg er i uge 6, og har kun haft meget lidt kvalme, når jeg ikke har spist i et stykke tid.
Håber lidt på det fortsætter sådan

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. april 2013

Den lykkelige

Fra uge 5 begyndte det lige så stille og i uge 7-14 var det næsten uudholdelig.. 

Anmeld

2. april 2013

Anonym trådstarter

Den lykkelige skriver:

Fra uge 5 begyndte det lige så stille og i uge 7-14 var det næsten uudholdelig.. 

Øv, så kan det stadig nå at komme
Kunne være så dejligt at slippe med bare den smule jeg har nu!
7 uger er godt nok også lang tid med kvalme!

Anmeld

2. april 2013

Den lykkelige

Anonym skriver:

Øv, så kan det stadig nå at komme
Kunne være så dejligt at slippe med bare den smule jeg har nu!
7 uger er godt nok også lang tid med kvalme!

Ja det er også det der holder mig fra at få nr. 2 lige på.. (samt nogle andre ting) ville ikke kunne klare have det sådan mens jeg havde min datter (2 år).. Men måske det kun vil blive til det for dig.. mange går jo uden at mærke det store.. men kan selvfølgelig også gå den anden vej 

Anmeld

2. april 2013

MariaKyedDK

Anonym skriver:

Jeg er i uge 6, og har kun haft meget lidt kvalme, når jeg ikke har spist i et stykke tid.

jeg fik i uge 6 - dagen efter nytårs aften, og sådan forsat det i 4½ måned ( snart 5 ) men kvalmen er heldigvis ikke SÅ slem mere ... men den er der....

Anmeld

2. april 2013

Anonym trådstarter

Den lykkelige skriver:

Ja det er også det der holder mig fra at få nr. 2 lige på.. (samt nogle andre ting) ville ikke kunne klare have det sådan mens jeg havde min datter (2 år).. Men måske det kun vil blive til det for dig.. mange går jo uden at mærke det store.. men kan selvfølgelig også gå den anden vej 

Ja, det kan jeg da godt forstå.
Jeg synes det svinger en del, hvor meget jeg har. Men over den sidste uge er det blevet mere og mere, når jeg er lidt sulten. Men i går fx mærkede jeg det slet ikke. Håber bare det fortsætter som nu

Anmeld

2. april 2013

Anonym trådstarter

MariaKyedDK skriver:

jeg fik i uge 6 - dagen efter nytårs aften, og sådan forsat det i 4½ måned ( snart 5 ) men kvalmen er heldigvis ikke SÅ slem mere ... men den er der....

Puha det var lang tid !
Hvornår i uge 6 startede det?

Anmeld

2. april 2013

banana3

Anonym skriver:

Jeg har på intet tidspunkt haft kvalme, er 22+4 i dag. Håber også du springer over

Anmeld

2. april 2013

B&J

jeg havde slet ikke kvalme

Anmeld

2. april 2013

Maja_4000

Jeg havde ikke kvalme én eneste dag

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.