Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anonym skriver: Hvis i altså overhovedet fik det Jeg er i uge 6, og har kun haft meget lidt kvalme, når jeg ikke har spist i et stykke tid. Håber lidt på det fortsætter sådan
Hvis i altså overhovedet fik det Jeg er i uge 6, og har kun haft meget lidt kvalme, når jeg ikke har spist i et stykke tid. Håber lidt på det fortsætter sådan
Jeg har sammenlagt haft kvalme i 3 dage i denne graviditet - det startede i uge 6 og forsvandt omkring uge 12
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Babymor2010 skriver: Jeg har sammenlagt haft kvalme i 3 dage i denne graviditet - det startede i uge 6 og forsvandt omkring uge 12
banana3 skriver: Jeg har på intet tidspunkt haft kvalme, er 22+4 i dag. Håber også du springer over
Jeg har på intet tidspunkt haft kvalme, er 22+4 i dag. Håber også du springer over
B&J skriver: jeg havde slet ikke kvalme
jeg havde slet ikke kvalme
Maja_4000 skriver: Jeg havde ikke kvalme én eneste dag
Jeg havde ikke kvalme én eneste dag
Anonym skriver: Lækkert! hvornår i uge 6 startede det? Håber så meget mit ikke bliver til mere
Lækkert! hvornår i uge 6 startede det? Håber så meget mit ikke bliver til mere
Det var tit om morgenen eller om eftermiddagen hvor jeg var mest sulten
Babymor2010 skriver: Det var tit om morgenen eller om eftermiddagen hvor jeg var mest sulten
nielsen80 skriver: Fik det slet ikke i starten af graviditet - kun meget lidt, når jeg var sulten.Fik det til gengæld i slutningen af graviditet(omkring uge 34), hvor baby presset på mavesækken.
Fik det slet ikke i starten af graviditet - kun meget lidt, når jeg var sulten.Fik det til gengæld i slutningen af graviditet(omkring uge 34), hvor baby presset på mavesækken.
Anonym skriver: Okay, det er lidt ligesom mit åh håber godt nok det bare bliver ved det. Men et jo kun 5+1 eller 5+3 så det kan nok godt nå at vende
Okay, det er lidt ligesom mit åh håber godt nok det bare bliver ved det. Men et jo kun 5+1 eller 5+3 så det kan nok godt nå at vende
Jeg vil krydse alt det jeg kan for dig
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128