Er fanget i det sorte hul IGEN:-(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. april 2013

Muhmi

Tauf skriver:

Ja. Jeg ved ikke hvad der sker men det er som om jo mere lyst det bliver udenfor, jo mere mørkt bliver det i mit sind.
Jeg sover og sover hele tiden. Jeg kan kun overskue at være sammen med Elias og min mand i max 30min af gangen.

Jeg var ellers lige begyndt at få det bedre. Men nej det var åbenbart ikke den vej det skulle forsætte.

Jeg har ikke denne gang lyst til at dø men jeg kan bare ikke holde til at være til. Det er hårdt bare at trække vejret. Nogengange ved jeg slet ikke hvordan jeg kommer op og får Elias i tøjet.

Men jeg er også fuldstændig færdig når jeg kommer hjem.

Jeg har ondt alle steder. og drømmer igen helt vildt...

Jeg magter bare intet mere. Ja faktisk magter jeg ikke en gang at sige stop og farvel til livet.

Jeg ved ikke hvad jeg vil med det her ud over som alt tid bare at komme ud med det...

Iiih altså søde, hvor er det da bare træls at du skal have det sådan, ville sådan ønske at jeg bare kunne suge al den "æv-følelse" ud af dig, sådan at du bare lige kunne have det godt i et stykke tid...

Har du prøvet at gå en tur i solarie? Jeg ved godt alt det der med hudkræft og whatever, men jeg plejer at give mig selv en lille "gave" hvis man kan sige det sådan, ved at jeg går en tur i solarie her sidst på vinteren (Ved godt det er forHår, men vinteren har været lang i år) og så føler jeg mig ligesom, gennemvarmet og ved godt mod igen... Tror du måske det kan hjælpe dig lidt?

Og selvom jeg har sagt det før og du godt ved det, så står mit tilbud om en sludder for en sladder over en kop kaffe stadig ved magt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. april 2013

MorDk

Tauf skriver:

Tak søde. Forstår godt du ikke ved hvad du skal sige. Så det skal du ikke være ked af..

Jamen jeg kan fortælle dig at jeg kan sætte mig ind i hvordan du har det. Depressioner er noget fanden har skabt. Lever med en mand som er depressiv. Og jeg har selv op/ned ture... i mindre grad.

Kraaaam ♥

Anmeld

2. april 2013

MyLove E

Muhmi skriver:

J

Iiih altså søde, hvor er det da bare træls at du skal have det sådan, ville sådan ønske at jeg bare kunne suge al den "æv-følelse" ud af dig, sådan at du bare lige kunne have det godt i et stykke tid...

Har du prøvet at gå en tur i solarie? Jeg ved godt alt det der med hudkræft og whatever, men jeg plejer at give mig selv en lille "gave" hvis man kan sige det sådan, ved at jeg går en tur i solarie her sidst på vinteren (Ved godt det er forHår, men vinteren har været lang i år) og så føler jeg mig ligesom, gennemvarmet og ved godt mod igen... Tror du måske det kan hjælpe dig lidt?

Og selvom jeg har sagt det før og du godt ved det, så står mit tilbud om en sludder for en sladder over en kop kaffe stadig ved magt

IH TAK SØDE VEN:-):-) Det kunne være skønt hvis du kunne.
Desværre er jeg meget bleg og rød håret, så 3 min det i ville jeg så blive en deprimeret krebs.

Men vil snakke med dem om lys terapi...

Jeg vil også meget gerne tage i mod dit tilbud i er søde alle sammen:-) Jeg har bare ikke overskudet til det..

Anmeld

2. april 2013

MyLove E

MorDk skriver:

Jamen jeg kan fortælle dig at jeg kan sætte mig ind i hvordan du har det. Depressioner er noget fanden har skabt. Lever med en mand som er depressiv. Og jeg har selv op/ned ture... i mindre grad.

Kraaaam ♥

Stor kram til jer også

Jeg har så ondt af min mand for det er jo bestemt ikke nemt at være pårørende til

Anmeld

2. april 2013

MorDk

Tauf skriver:

Stor kram til jer også

Jeg har så ondt af min mand for det er jo bestemt ikke nemt at være pårørende til

Nej det er det ikke. Og det er heller ikke nemt at være den "syge" man har jo evig dårlig samvittighed...

Anmeld

2. april 2013

MyLove E

MorDk skriver:

Nej det er det ikke. Og det er heller ikke nemt at være den "syge" man har jo evig dårlig samvittighed...

Ja.. Det er så svært at komme op. For jeg syntes aldrig jeg gøre det godt nok for ham:-(

Anmeld

2. april 2013

MorDk

Tauf skriver:

Ja.. Det er så svært at komme op. For jeg syntes aldrig jeg gøre det godt nok for ham:-(

Anmeld

2. april 2013

L&V

Øv altså søde ven. Det er sku da noget hø at det bare bliver ved mad at være en rutchebane..

Er det kommet her efter sommertiden er kommet eller hvordan? Tænker bare om din krop måske ska bruge lidt længere tid til at omstille sig..

Har du brugt meditation? Jeg har sådan en cd med en meget dygtig mand der ku tale mit helt væk og når jeg "vågnede" igen havde jeg en snas overskud. Vil meget gerne se om jeg kan finde den til dig..

Du fortjener snart og blive bedre ven

Anmeld

2. april 2013

MyLove E

Månsson skriver:

Øv altså søde ven. Det er sku da noget hø at det bare bliver ved mad at være en rutchebane..

Er det kommet her efter sommertiden er kommet eller hvordan? Tænker bare om din krop måske ska bruge lidt længere tid til at omstille sig..

Har du brugt meditation? Jeg har sådan en cd med en meget dygtig mand der ku tale mit helt væk og når jeg "vågnede" igen havde jeg en snas overskud. Vil meget gerne se om jeg kan finde den til dig..

Du fortjener snart og blive bedre ven

Nej det startede før.
Er det mind fuldnes ? Det har jeg prøvet og det er bare ikke mig:-(

Men tak fordi du vil hjælpe:-):-)

Anmeld

2. april 2013

L&V

Tauf skriver:

Nej det startede før.
Er det mind fuldnes ? Det har jeg prøvet og det er bare ikke mig:-(

Men tak fordi du vil hjælpe:-):-)

Det ved jeg faktisk ik om det er brugte kun det ene "nummer" der på det var noget med at ligge sig på sengen eller lignende og trækkevejret på bestemte måder og inden længe sov man og det var bare sådan en go søvn.

Det var da så lidt i hvert fald

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.