Er fanget i det sorte hul IGEN:-(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.183 visninger
19 svar
7 synes godt om
2. april 2013

MyLove E

Ja. Jeg ved ikke hvad der sker men det er som om jo mere lyst det bliver udenfor, jo mere mørkt bliver det i mit sind.
Jeg sover og sover hele tiden. Jeg kan kun overskue at være sammen med Elias og min mand i max 30min af gangen.

Jeg var ellers lige begyndt at få det bedre. Men nej det var åbenbart ikke den vej det skulle forsætte.

Jeg har ikke denne gang lyst til at dø men jeg kan bare ikke holde til at være til. Det er hårdt bare at trække vejret. Nogengange ved jeg slet ikke hvordan jeg kommer op og får Elias i tøjet.

Men jeg er også fuldstændig færdig når jeg kommer hjem.

Jeg har ondt alle steder. og drømmer igen helt vildt...

Jeg magter bare intet mere. Ja faktisk magter jeg ikke en gang at sige stop og farvel til livet.

Jeg ved ikke hvad jeg vil med det her ud over som alt tid bare at komme ud med det...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. april 2013

MorDk

Jeg ved heller ikke helt hvad jeg skal skrive til dig. Men jeg ville ikke gå igen uden at give dig en stor krammer

Anmeld

2. april 2013

BigHope13

åh det gør mig virkelig ondt at høre, synes ellers man kunne fornemme du havde det bedre,
Først vil jeg sige, FLOT at du siger hvordan du har det, det må være det første store skridt.
Hvad får du af hjælp?? tænker pyskolog osv, der må være nogen som kan holde øje med dig, og som kan fange dig inden du falder for langt ned i det mørke.
jeg håber virkelig at du får det bedre snart for din og din families skyld, jeg kender ikke selv til at have det så skidt som du beskriver, men åh hvor jeg dog føler med dig, det må bestemt ikke være let.

du får en kæmpe kram herfra, og jeg håber inderligt du får noget hjælp du kan bruge i din hverdag

Anmeld

2. april 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79

Øv hvor er det bare træls for dig!!

Er du blevet tjekket for B vitamin mangel?? Har en anden veninde som også lider af monster deperation i lange perioder, og når hun har haft det aller værst, har hun haft B vitamin mangel. Så har hun ved lægen fået indsprøjtninger med B vitaminer, hvilket hjælper hende rigtig meget. 

Hun har det også sådan at hun ska tage sine piller på samme kl hver dag, plus minus en times tid. Hvis ik hun gør det får hun abstinenser og bliver rigtig dårlig. Hun tager sine piller hver aften inden hun børster tænder, fordi hun så mindst muligt bliver påvirket af bivirkningerne.

Har du evt, mulighed for at tage til en massør, så du ka få løsnet lidt op for spændingerne i kroppen, komme ud og gå en tur, bare gøre noget rigtig godt for dig selv?? 

Og ellers må du komme her og besøge mig, så ska jeg gi en kop kaffe og hjemmebagets boller!! ( altså hvis du ik har noget imod omrokerings rod i hele huset ) 

Pluds jeg gir nogle helt fantastiske knus! Vh stine

Anmeld

2. april 2013

MyLove E

MorDk skriver:

Jeg ved heller ikke helt hvad jeg skal skrive til dig. Men jeg ville ikke gå igen uden at give dig en stor krammer

Tak søde. Forstår godt du ikke ved hvad du skal sige. Så det skal du ikke være ked af..

Anmeld

2. april 2013

MyLove E

BigHope13 skriver:

åh det gør mig virkelig ondt at høre, synes ellers man kunne fornemme du havde det bedre,
Først vil jeg sige, FLOT at du siger hvordan du har det, det må være det første store skridt.
Hvad får du af hjælp?? tænker pyskolog osv, der må være nogen som kan holde øje med dig, og som kan fange dig inden du falder for langt ned i det mørke.
jeg håber virkelig at du får det bedre snart for din og din families skyld, jeg kender ikke selv til at have det så skidt som du beskriver, men åh hvor jeg dog føler med dig, det må bestemt ikke være let.

du får en kæmpe kram herfra, og jeg håber inderligt du får noget hjælp du kan bruge i din hverdag

Jeg er jo indlagt på daghospitalet. Men har holdt påske ferie i en uge. og det har været for hårdt for mig. Min mand tager med mig i morgen der ind. For det her skal stoppes nu.....!!!!!!

Anmeld

2. april 2013

MyLove E

StineW79 skriver:

hhvoØv hvor er det bare træls for dig!!

Er du blevet tjekket for B vitamin mangel?? Har en anden veninde som også lider af monster deperation i lange perioder, og når hun har haft det aller værst, har hun haft B vitamin mangel. Så har hun ved lægen fået indsprøjtninger med B vitaminer, hvilket hjælper hende rigtig meget. 

Hun har det også sådan at hun ska tage sine piller på samme kl hver dag, plus minus en times tid. Hvis ik hun gør det får hun abstinenser og bliver rigtig dårlig. Hun tager sine piller hver aften inden hun børster tænder, fordi hun så mindst muligt bliver påvirket af bivirkningerne.

Har du evt, mulighed for at tage til en massør, så du ka få løsnet lidt op for spændingerne i kroppen, komme ud og gå en tur, bare gøre noget rigtig godt for dig selv?? 

Og ellers må du komme her og besøge mig, så ska jeg gi en kop kaffe og hjemmebagets boller!! ( altså hvis du ik har noget imod omrokerings rod i hele huset ) 

Pluds jeg gir nogle helt fantastiske knus! Vh stine

Ej hvor er du fantastisk Jeg er helt sikker på du giver nogle skønne knus :-):-)

Anmeld

2. april 2013

BigHope13

Tauf skriver:

Jeg er jo indlagt på daghospitalet. Men har holdt påske ferie i en uge. og det har været for hårdt for mig. Min mand tager med mig i morgen der ind. For det her skal stoppes nu.....!!!!!!

Okay dejligt at høre, men nej når du får så meget hjælp kan det ikke passe eller være rigtig at du skal blive så dårlig pga ferie derhjemme. Håber de måske kan finde på nye metoder til at få dig bedre. Og godt lige at have manden med som støtte

Anmeld

2. april 2013

MyLove E

BigHope13 skriver:

e

Okay dejligt at høre, men nej når du får så meget hjælp kan det ikke passe eller være rigtig at du skal blive så dårlig pga ferie derhjemme. Håber de måske kan finde på nye metoder til at få dig bedre. Og godt lige at have manden med som støtte

Jeg er jo altid hjemme bare der inde om dagen tre gange om ugen..

Men jeg burde kunne holde til at holde ferie!!!!
Skal meget gerne starte i gruppe terapi her i løbet af april:-)

Anmeld

2. april 2013

BigHope13

Tauf skriver:

Jeg er jo altid hjemme bare der inde om dagen tre gange om ugen..

Men jeg burde kunne holde til at holde ferie!!!!
Skal meget gerne starte i gruppe terapi her i løbet af april:-)

Lyder som en rigtig god idé, håber det bedste for dig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.