Mad i vuggestuen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. april 2013

Clisolka

Maja_4000 skriver:

I Carolines vs er der madordning .. Kan faktisk ikke huske hvad det koster .. Mener det er 4-500 kr .. Men vi er SÅ glade for det .. De får super mad (som i: jeg vil også spise der! )

Håber virkelig ikke det bliver nedstemt i nogle af de år vi skal have barn der det kommer til afstemning hvert år

Det er det samme i Bellas vuggestue. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. april 2013

FruStolpe

Hvordan foregår det i jeres vuggestue? 

Her er bassen skrevet op til en vuggestue hvor der bliver serveret mad, og to hvor han selv skal have mad med. 

Vi har madordning i vores vuggestue.

6:00-8:00 morgenmad

9:30- formiddags mad

11:00-12:00 middagsmad

14:30- Eftermiddagsmad

Supert lækkert, med minium 3xvarm middagsmad, blandet kød, fisk og alt andet lækkert. Alt maden bliver købt og lavet i institutionen af vores "mad dame"

Jeg kunne da godt lige bruge en "doggybag" indimellem

Anmeld

2. april 2013

Legehuset-Hertug-Abel.dk

Tvillingemor90 skriver:

Mine skal havde to madpakker med om dagen Vi har også nedstemt madordning.. her skulle vi gi 700 kr pr barn - og maden ville så blive fløjet ind fra Hamborg

Hvad???? Fra Hamborg???

Anmeld

2. april 2013

MorDk

LilleChelle skriver:

Hvad putter i i ?

Det er forskelligt, men idag havde han følgende med:

1 klappet med pølse

1 klappet med leverpostej

1 Klappet med tun

Agurkestænger

Gulerodsstænger

Pikant ost til at dyppe "stængerne" i

1 stk. knækbrød med smør

1 frugtstang

1 Æble.

Han plejer at spise lidt når han kommer ved en 8 tiden og så er der til frokost og lidt til eftermiddag.

Anmeld

2. april 2013

Tvillingemor80

EllaRo skriver:

Hvad???? Fra Hamborg???

Yeps - det tænkte jeg også! Det var åbenbart det billigeste.. Jeg tænker bare jeg heller vil give mere og så få noget af god kvalitet.. Og hvis ikke så hellere lave det selv

Anmeld

2. april 2013

cecilie1984

LilleChelle skriver:

Hvordan foregår det i jeres vuggestue? 

Her er bassen skrevet op til en vuggestue hvor der bliver serveret mad, og to hvor han selv skal have mad med. 

Hej

Jeg arbejder selv med at lave mad i en børnehave/vuggestue.

Her får børnene morgenmad

frugt og brød kl 9

middagsmad kl 11 (mandag står den på grød, tirsdag "køddag" kan være deller m/ kartofler og søvs, pasta/kødsovs, boller i karry osv, onsdag er det smør selv hvor den står på minimum 5 forskellige slags pålæg med rugbrød, torsdag er det "fiske dag" det kan være fiske filet med kartofler og persille sovs, dampet laks, eller fiske deller, fredag er det så suppe, pizza, nuggets dag

om eftermiddagen får de boller, franskbrød, tykmælk, æblebrød, jordbær grød, knækbrød, rugbrød med ost.

I min egen datters børnehave har de også mad ordning og jeg er så glad for det, synes det er nemmere også er man sikker på at børnene får sund og varieret kost

Anmeld

2. april 2013

Nessie

I "vores" institution (integreret), er der madordning i både VS og BH, og det er bare SÅ lækkert 

Der er en fuldtids køkkendame, og et par medhjælpere (flex-jobbere, tror jeg), og de laver alt maden selv, og bager også alt brødet.

Kosten er varieret og økologisk så vidt pengene rækker til det

Anmeld

3. april 2013

Maja_4000

cecilie1984 skriver:

Hej

Jeg arbejder selv med at lave mad i en børnehave/vuggestue.

Her får børnene morgenmad

frugt og brød kl 9

middagsmad kl 11 (mandag står den på grød, tirsdag "køddag" kan være deller m/ kartofler og søvs, pasta/kødsovs, boller i karry osv, onsdag er det smør selv hvor den står på minimum 5 forskellige slags pålæg med rugbrød, torsdag er det "fiske dag" det kan være fiske filet med kartofler og persille sovs, dampet laks, eller fiske deller, fredag er det så suppe, pizza, nuggets dag

om eftermiddagen får de boller, franskbrød, tykmælk, æblebrød, jordbær grød, knækbrød, rugbrød med ost.

I min egen datters børnehave har de også mad ordning og jeg er så glad for det, synes det er nemmere også er man sikker på at børnene får sund og varieret kost

Haha .. Arbejder du i Carolines vs? Det lyder præcis som der

Anmeld

3. april 2013

cecilie1984

Maja_4000 skriver:

Haha .. Arbejder du i Carolines vs? Det lyder præcis som der

mindes ik vi har en Caroline

Anmeld

4. april 2013

Maja_4000

cecilie1984 skriver:

mindes ik vi har en Caroline

Hehe , du bor også ret langt fra Roskilde det er bare lidt sjovt at I kører efter samme "plan"

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.