6. januar
Så har vi begravet min lille Emil i dag.
Vi holdt en lille form for begravelse hvor kun de nærmeste var med. Han lagde i en smuk hvid kiste med nogle flotte hvide blomster oven på. Med sig i kisten fik han sin sut, bamse og et brev fra sin mor, hvor der står hvor meget hun elsker ham, og hvor vidunderligt det var at holde ham, og hvor svært det var at skulle give slip på ham. Han lagde svøbt i et sjal hans moster havde lavet...
Han ligger på sit mormors gravsted, så hun kan passe på ham. Hvilket gør det lidt letter for mig at han er sammen med hende oppe i himlen.
Jeg elsker dig Emil, og der går ikke en eneste dag hvor jeg ikke vil savne og tænke på dig....
Jeg ved ikke hvad jeg skulle have gjort uden min ex igennem alt dette.... Jeg blev gravid den sidste aften inden vi gjorde det forbi... Vi havde alt i alt været sammen i godt 3 år... I denne situation viste han sig som den bedste mand i hele verden... den støtte jeg havde brug for... På trods af det var lige så hårdt for ham selv om han i starten ikke havde ønsket jeg skulle beholde barnet. Men han var lige begyndt at glæde sig lige som mig...
Det var så min historie om min engel Emil...