Min engel Emil

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. juni 2009

Lullaby

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. juni 2009

MetteT

Hvor er det bare flot fortalt... Tak fordi vi måtte komme så tæt på...
Hvor må det ha været forfærdeligt...
Tårerne triller bare nu og klumpen i halsen er enorm..

Knus Mette

Han har det godt hvor han er nu, og hygger med mormor...

Anmeld

26. juni 2009

LotteGabriella

Jules skriver:

6. januar

Så har vi begravet min lille Emil i dag.

Vi holdt en lille form for begravelse hvor kun de nærmeste var med. Han lagde i en smuk hvid kiste med nogle flotte hvide blomster oven på. Med sig i kisten fik han sin sut, bamse og et brev fra sin mor, hvor der står hvor meget hun elsker ham, og hvor vidunderligt det var at holde ham, og hvor svært det var at skulle give slip på ham. Han lagde svøbt i et sjal hans moster havde lavet...     

Han ligger på sit mormors gravsted, så hun kan passe på ham. Hvilket gør det lidt letter for mig at han er sammen med hende oppe i himlen.

Jeg elsker dig Emil, og der går ikke en eneste dag hvor jeg ikke vil savne og tænke på dig....

Jeg ved ikke hvad jeg skulle have gjort uden min ex igennem alt dette.... Jeg blev gravid den sidste aften inden vi gjorde det forbi... Vi havde alt i alt været sammen i godt 3 år... I denne situation viste han sig som den bedste mand i hele verden... den støtte jeg havde brug for... På trods af det var lige så hårdt for ham selv om han i starten ikke havde ønsket jeg skulle beholde barnet. Men han var lige begyndt at glæde sig lige som mig...

Det var så min historie om min engel Emil...

FUCK  tårene triller ned af mine kinder Synes at det var hårdt bare at læse om det, så jeg kan kun forestille mig hvor SVÆRT det har været Men synes sgu at du er sej, at du vælger det bedste for din søn og ikke for dig selv Er sikker på at Emil har det rigtig dejligt sammen med hans mormor og når dagene er sværre, skal  du  bare huske på at du ser dine 2 engle igen en dag, når den tid er

Kæmpe kram
fra Lotte

Anmeld

1. juli 2009

Jules

Tusind tak for de medfølende ord piger... Det betyder meget...

Anmeld

5. september 2009

prettybutterfly

Puhh ha en historie! Sidder selv og stortuder over at have læst den! Jeg har stor respekt for jeres valg og hvad du/I har været igennem. Tak fordi du valgte at dele det med os.
Jeg ønsker dig/jer SÅ meget held og lykke i fremtiden!
En kærlig varm hilsen, fra en nu stortudende tudeprinsesse

Anmeld

15. januar 2010

Barbamama

Jeg ved godt jeg egentlig ikke har noget at gøre herinde men jeg faldt over din historie og jeg sidder og græder nu.... Hvor er det trist..... Det burde bare ikke overgå nogen overhovedet. Jeg vidste slet ikke du havde været dette igennem.... Sender dig det største knus....

Anmeld

15. januar 2010

lululupo

Både manden og jeg tuder nu, det er bare ikke faair...

Anmeld

15. januar 2010

bette

tak fordi du ville dele din frygtelige oplevelse med mig/os..
jeg føler virkelig med dig.. ved slet ikke hvad jeg skal skrive.

emil har nok fået:
wings so full of ligth that you can se him like a star on the sky.

Anmeld

15. januar 2010

@spire

nøj ha da... Bare den mest triste historie jeg nogensinde har læst.. Stortuder ligenu.. Hvor skrækkeligt altså...!  Det er vores alles frygt ved MD-scanning.. En dag der normalt bare er en glædelig dag.. Hvor er det unfair for jer, men så stærkt gået af jer..! Virkelig...!

KÆMPE 

Anmeld

15. januar 2010

Bubbi

Jeg føler virkelig med dig.

Jeg ved jeg ikke kan skrive noget, som kan fortælle hvad din historie gjorde ved mig. JEg har altid anset mig for hård, men her blev jeg blød. Virkelig blød!

Jeg ved mormor passer på sit lille barnebarn

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.