Overvægtig, hvornår liv?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. april 2013

norenberg

Da jeg ventede den første havde jeg en bmi over 50 og var meget overvægtig og mærkede liv i uge 18....de to efterfølgende har bmi været ca 32 og der har jeg også mærket liv i uge 18/19 men her 4 gang hvor jeg er normalvægtig bmi 25 mærkede jeg først liv uge 23 så tror bestemt ikke det har noget at sige om man er overvægtig....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. april 2013

Nessie

Med Daniel mærkede jeg liv fast fra uge 18/19, inden da var jeg i tvivl om det var ham eller tarmene der rumsterede  Mærkede "bobler" en enkelt gang.

Denne gang har jeg allerede mærket liv omkring uge 13, og har mærket den lille hver dag ca. fra uge 16

Ved ikke hvad min BMI er, blot at jeg er overvægtig, men ikke tror at det har så meget at sige 

Anmeld

3. april 2013

emmaemilie

Tak for svarene allesammen - jeg må jo bare væbne mig med tålmodighed!

Det er bare lidt svært, når man har både en MA og en SA i bagagen, og gerne vil have den der bekræftelse på, at hun altså stadig lever.

Men det gør hun jo nok

Mht. overvægten og at mærke liv, har jeg altid fået at vide, at de to ting hænger sammen, så det var bare dét jeg gik ud fra

Men tak for svar! <3

Anmeld

3. april 2013

Valle81

Hejsa,

Første gang, var jeg knap så overvægtig, der mærkede jeg liv 18-19 stykker.

Anden gang meget mere overvægtig, mærkede liv 1 gang præcis 15+0. Far lå med hånd på maven, pludselig kom et kæmpe spark. Min mands sagde, sig mig, var det et spark. Yes, det var det.

Tredje gang var jeg som anden gang, men mærkede først liv omkring 19-20 stykker:0)

Anmeld

3. april 2013

-Sigrid-

Min bmi var på 31 mener jeg

Jeg mærkede bobler fra 13+, og det første rigtig spark var i 18+0 hvor far lå med hånden lige præcis der hvor hun sparkede - fantastisk oplevelse! En af de aller bedste i mit liv <3

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.