Overvægtig, hvornår liv?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.461 visninger
24 svar
6 synes godt om
2. april 2013

emmaemilie

Hej derude!

Jeg har et spørgsmål, som jeg sandsynligvis godt kender svaret på - nemlig, at det er meget individuelt..

Men jeg prøver lige alligevel

Jeg er idag 17+3, med en smuk lille pige. Hørte hjertelyd sidste mandag, 16+2. Førstegangsgravid.

Dog har jeg endnu ikke mærket liv (ikke engang de der "bobler"), og jeg kan ikke lade være med at bekymre mig lidt. 

Det skal dog også lige siges, at jeg har foranliggende moderkage, og jeg ved, det kan sætte en stopper for processen.

Men hvornår mærkede I, overvægtige (gerne med foranliggende moderkage), liv?

Mit BMI er på 40!

På forhånd tak!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. april 2013

channie-g

emmaemilie skriver:

Hej derude!

Jeg har et spørgsmål, som jeg sandsynligvis godt kender svaret på - nemlig, at det er meget individuelt..

Jeg er idag 17+3, med en smuk lille pige. Hørte hjertelyd sidste mandag, 16+2. Førstegangsgravid.

Dog har jeg endnu ikke mærket liv (ikke engang de der "bobler"), og jeg kan ikke lade være med at bekymre mig lidt. 

Det skal dog også lige siges, at jeg har foranliggende moderkage, og jeg ved, det kan sætte en stopper for processen.

Mit BMI er på 40!

På forhånd tak!

havde en bmi på 37 da jeg ventede min søn og jeg tror jeg var omkring 21-23 uger henne før jeg mærkede noget, og jeg havde også foranliggende moderkage

Anmeld

2. april 2013

emmaemilie

channie-g skriver:

havde en bmi på 37 da jeg ventede min søn og jeg tror jeg var omkring 21-23 uger henne før jeg mærkede noget, og jeg havde også foranliggende moderkage

Super godt, tusind tak for svaret!

Så vil jeg forsøge at slappe lidt af igen!

Anmeld

2. april 2013

quindelist

Jeg mærkede liv 21+3 havde på det tidspunkt en BMI lige over 38.

Anmeld

2. april 2013

emmaemilie

quindelist skriver:

Jeg mærkede liv 21+3 havde på det tidspunkt en BMI lige over 38.

Godt at høre - så må jeg vist til at slappe lidt af!

Anmeld

2. april 2013

Team Putte

emmaemilie skriver:

Hej derude!

Dog har jeg endnu ikke mærket liv (ikke engang de der "bobler&quot, og jeg kan ikke lade være med at bekymre mig lidt. 

Mit BMI er på 40!

På forhånd tak!

jeg var præcis som dig og jeg mærkede liv da jeg ramte uge 21 og så mærkede jeg liv for fuld drøn det var noget med så havde livmoderen vokset sig det større og trukket moderkagen med op så jeg kunne mærke hun sparkede nederst i maven

Anmeld

2. april 2013

quindelist

emmaemilie skriver:

Godt at høre - så må jeg vist til at slappe lidt af!

Ja der er ikke andet for -men kan godt huske at det er vildt svært for folk spørger gele tiden om man har mærket liv for slet ikke at tale om dem der kommer med den ene historie efter den anden om hvordan de kunne mærke liv nærmest før de var blevet gravide....! Det kan godt være lidt anstrengende.

Håber du har en dejlig graviditet

Jeg var iøvrigt næsten 30 uger henne før jeg begyndte at se gravid ud, så bare rolig hvis du er lige så langsom som mig, den fine mave skal nok dukke op

Anmeld

2. april 2013

emmaemilie

quindelist skriver:

Ja der er ikke andet for -men kan godt huske at det er vildt svært for folk spørger gele tiden om man har mærket liv for slet ikke at tale om dem der kommer med den ene historie efter den anden om hvordan de kunne mærke liv nærmest før de var blevet gravide....! Det kan godt være lidt anstrengende.

Håber du har en dejlig graviditet

Jeg var iøvrigt næsten 30 uger henne før jeg begyndte at se gravid ud, så bare rolig hvis du er lige så langsom som mig, den fine mave skal nok dukke op

Dejligt at høre om folk i samme båd som jeg selv

Jeg er "heldigvis" rund om maven, så hvis jeg pakker den godt ind, ser jeg allerede ret gravid ud nu

Anmeld

2. april 2013

emmaemilie

Team Putte skriver:

jeg var præcis som dig og jeg mærkede liv da jeg ramte uge 21 og så mærkede jeg liv for fuld drøn det var noget med så havde livmoderen vokset sig det større og trukket moderkagen med op så jeg kunne mærke hun sparkede nederst i maven

Okay, tak! Jeg væbner mig med tålmodighed, og glæder mig bare til at mærke hende!

Tak for svaret!

Anmeld

2. april 2013

Benjamins'mor

1 gang vejede jeg 72 kg da jeg blev gravid, mærkede liv uge 20-21.

Denne gang har jeg mærket 12+. Min bmi er 37.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.