Overvægtig, hvornår liv?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. april 2013

Team Putte

emmaemilie skriver:

Okay, tak! Jeg væbner mig med tålmodighed, og glæder mig bare til at mærke hende!

Tak for svaret!

Det kan jeg godt forstå.. det er de fantastisk følelse tror iøvrigt ik  bmi har noget at sige lige mht at mærke liv.. jo evt hvornår det kan mærkes udenpå maven, der var jeg selv i uge 28 ! før kæresten svagt kunne mærke det.. men man er jo ikke tyk inde i livmoderen og der sparker bebs jo fra

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. april 2013

AnthonsMor

emmaemilie skriver:

Hej derude!

Jeg har et spørgsmål, som jeg sandsynligvis godt kender svaret på - nemlig, at det er meget individuelt..

Men jeg prøver lige alligevel

Jeg er idag 17+3, med en smuk lille pige. Hørte hjertelyd sidste mandag, 16+2. Førstegangsgravid.

Dog har jeg endnu ikke mærket liv (ikke engang de der "bobler"), og jeg kan ikke lade være med at bekymre mig lidt. 

Det skal dog også lige siges, at jeg har foranliggende moderkage, og jeg ved, det kan sætte en stopper for processen.

Men hvornår mærkede I, overvægtige (gerne med foranliggende moderkage), liv?

Mit BMI er på 40!

På forhånd tak!

Først og fremmest tillykke med den lille dame! jeg er ret så overvægtig.. jeg mærkede liv første gang engang i uge 23, det var hårdt at vente så længe!

Anmeld

2. april 2013

Clisolka

emmaemilie skriver:

Hej derude!

Jeg har et spørgsmål, som jeg sandsynligvis godt kender svaret på - nemlig, at det er meget individuelt..

Jeg er idag 17+3, med en smuk lille pige. Hørte hjertelyd sidste mandag, 16+2. Førstegangsgravid.

Dog har jeg endnu ikke mærket liv (ikke engang de der "bobler"), og jeg kan ikke lade være med at bekymre mig lidt. 

Det skal dog også lige siges, at jeg har foranliggende moderkage, og jeg ved, det kan sætte en stopper for processen.

Mit BMI er på 40!

På forhånd tak!

I min sidste graviditet mærkede jeg Isabella første gang 17+4 - i denne graviditet er jeg så småt begyndt at mærke liv her i påskedagene (16+2 i dag) 

Anmeld

2. april 2013

onlyme

emmaemilie skriver:

Hej derude!

Mit BMI er på 40!

På forhånd tak!

Hej :-)

Da jeg ventede min søn var min bmi på 40 og der mærkede jeg omkring uge 19 og det var også med moderkage der lå frem til,.

Da jeg ventede min datter var det 18 uge med bmi på 39

denne gang har jeg bmi på 37 eller 38 og jeg mærkede først i uge 20,. Så jeg tror ærlig talt ikke det har noget at gøre med din bmi,.

Anmeld

2. april 2013

Menne

Benjamins'mor skriver:

1 gang vejede jeg 72 kg da jeg blev gravid, mærkede liv uge 20-21.

Denne gang har jeg mærket 12+. Min bmi er 37.

Undskyld jeg blander mig . Men jeg har svært ved at tro på, at man kan have en BMI på 37, hvis man vejer 72 kg... 

Anmeld

2. april 2013

Janni.

Menne skriver:

Undskyld jeg blander mig . Men jeg har svært ved at tro på, at man kan have en BMI på 37, hvis man vejer 72 kg... 

Som jeg læser det så er der tale om to forskellige graviditeter.

Anmeld

2. april 2013

Menne

Janni. skriver:

Som jeg læser det så er der tale om to forskellige graviditeter.

Nååå...  

Anmeld

2. april 2013

B&J

jeg vejede 140kg og jeg mærkede liv i uge 19 og mærke nu heller ikke de små bobler....

Anmeld

2. april 2013

Benjamins'mor

Menne skriver:

Det siger jeg heller ikke.
De 72 kg var første graviditet.
37 bmi i denne graviditet.

Ved bare ikke hvad bmien for 72 kg er.

Men skrev ikke noget om at jeg vejede 72 med en bmi på 37.

Anmeld

2. april 2013

Menne

Benjamins'mor skriver:

Det siger jeg heller ikke.
De 72 kg var første graviditet.
37 bmi i denne graviditet.

Ved bare ikke hvad bmien for 72 kg er.

Men skrev ikke noget om at jeg vejede 72 med en bmi på 37.

Nej det kan jeg godt se nu . Troede bare det var en tastefejl 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.