hvordan kan i holde det ud i der højgravide!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. juni 2009

Cris

Dutte84 skriver:

Du siger du er ved at dø pga du er højgravid? Senere skriver du at du er glad for du ikke er højgravid i disse måneder her?

Jeg tænkte også det samme, men jeg ville ikke sige noget... jeg synes, at det lyder som bare lidt brok brok brok

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. juni 2009

Mira0911

Cris skriver:

Jeg tænkte også det samme, men jeg ville ikke sige noget... jeg synes, at det lyder som bare lidt brok brok brok

Ja det er det vel...

Anmeld

26. juni 2009

Findusinde

Åg gud, hvis man er højgravid når man er 22 uger henne, så gud nåde og trøste mig der er 28 uger henne, samt dem der er langt over 30 uger henne..

Anmeld

26. juni 2009

anmaj

Jeg koger også bare... lejligheden er næsten blevet til en vindtunnel med alt der står åbent.. og når jeg så skal lave noget (har lige vasket op) så koger jeg bare endnu mere...

men jeg elsker at det er varmt.. jeg blir altid i godt humør også selvom sveden pisker af mig...

Maria - 37+0

Anmeld

26. juni 2009

MaleneG

Findusinde skriver:

Åg gud, hvis man er højgravid når man er 22 uger henne, så gud nåde og trøste mig der er 28 uger henne, samt dem der er langt over 30 uger henne..

Til hendes forsvar så skriver hun : Jeg kan ikke forstå JER der er højgravide kan holde varmen ud, når hun nu ikke selv kan.
Hun nævner intet om hun selv er højgravid

Anmeld

26. juni 2009

vanessa

Det er da også hårdt..... at være høj gravid....men det ville det være også  være selvom det var sne vejr derudedet dejligt er  at når barnet kommer til verden ..tja så skal man ikke pakke dem ind i dvs tøj...man kan køre nogle dejlige ture med barnevogn....og smile til solen også er der jo fødselsdag perfekt ..ud i haven...

vanessa
termin om 2 dage....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.