hvordan kan i holde det ud i der højgravide!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. juni 2009

Leneur

Ja højgravid er jeg jo ikke. Mangler 10-11 uger endnu. Har det lidt svært, for varmen er rigtig god for min ryg men vand i hænder og fødder har jeg i massevis, så har lidt svært ved at gå især. Laver venepumpeøvelser og ligger højt med fødderne om natten men bare en halv time oppe og så er de igang med at hæve. Bliver spændende at se når jeg bliver mere sat hvor slemt det så bliver. Ellers elsker jeg at mærke hvordan hun rumsterer rundt derinde, selvom hun driller mig og gerne vil røre på sig om natten og når jeg slapper af. Eller presser på blæren når jeg er ude på mine daglige gåture..... ;-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. juni 2009

A.

jeg har født juni 2008 og der var bare varmt på den tidspunkt synes dag ikke at det var vild slemt man kan bare rende rund i en toppe og nyde den godevejr..men det som var hård var at bor på 4 sal og ha´bækkenløsning av av av så ti lsidst var det ikke mange gå tur til mig

Anmeld

26. juni 2009

Brams

Er ikke saa langt henne endnu (21+1) men jeg synes varmen er dejlig. Min mand og jeg er i USA paa ferie lige nu og her er MEGET varmt.
Nyder det i fulde drag (maaske ogsaa fordi vi har ferie, men jeg kan nu godt lide det varmt)

Holder en masse pauser og faar drukket en masse vaeske saa gaar det alt sammen. Det vaerste for mig var de lange stoettestroemper som jeg skulle have paa hele flyveturen, helt op til skridtet. Proev lige at spoerg hvor mange gange jeg maatte rette paa dem fordi jeg ogsaa skulle op og gaa hver time - ha ha ha, men vi naaede herovre og jeg er glad for at vi tog afsted.

Trine

Anmeld

26. juni 2009

Betina88

Jeg har det frygteligt varmt .. Jeg koger bare at jeg går op til byen ..

Jeg sagde også til min kæreste at næste gang , ska' det være et vinterbarn .. Gider ikk' sommer mer' ..

Anmeld

26. juni 2009

3rollinger

Mit 2. barn fik jeg sidst i august 2006...i Spanien. Vi snakker omkring 40º varme i maanedsvis og ingen aircondition hjemme.

Saa gaet hvornaar jeg har termin denne gang. 1 januar. Ja, lidt har man vel laert, he he.

Anmeld

26. juni 2009

Cris

Ja, vi har også konstant 40C konstant. Det var der også i min første graviditet... Tja, man gør hvad man kan, for at have det godt...

Anmeld

26. juni 2009

Lone Jakobsen

åh jeg synes bare det er så skønt med den varme.
har glædet mig til det længe....og kan slet ikke holde op med at smile når jeg sidder i haven og nyder solen varme min store mave
jeg sidder ikke ude i flere timer..... men går gerne og slår græs eller ordner vasketøj...hvorefter jeg sidder lidt og nyder et koldt glas saft.
det her er mit andet sommerbarn....og jeg foretrækker klart et sommerbarn frem for et december barn. (har begge dele)
så ja...ikke noget problem her....men er så også en af dem der ikke døjer med vand i kroppen....så er sikker på det har noget med sagen at gøre.
Lone 39+4

Anmeld

26. juni 2009

landskronagade

Jeg synes så absolut, at det ville være at skyde over målet at brokke sig over et nyt liv på vej, sol, sommer, betalt barsel, varme, tag over hovedet og mad på bordet hver dag!
- Så kan jeg sådan set godt klare vand i kroppen, 14 ekstra kg. og lændesmerter...

Anmeld

26. juni 2009

Mira0911

Elskermiinsøøn! skriver:

hej ved ikk lige hvad jeg vil med det her
men tænker virkelig , hvor må det være hårdt, jer der højgravide! bare mig jeg er ved og dø. kan ikk være nogle steder! er godt nok glad for jeg ikk er højgravid i de her månder

Du siger du er ved at dø pga du er højgravid? Senere skriver du at du er glad for du ikke er højgravid i disse måneder her?

Anmeld

26. juni 2009

Cris

landskronagade skriver:

Jeg synes så absolut, at det ville være at skyde over målet at brokke sig over et nyt liv på vej, sol, sommer, betalt barsel, varme, tag over hovedet og mad på bordet hver dag!
- Så kan jeg sådan set godt klare vand i kroppen, 14 ekstra kg. og lændesmerter...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.