hvordan kan i holde det ud i der højgravide!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.776 visninger
25 svar
0 synes godt om
25. juni 2009

Elskermiinsøøn!

hej ved ikk lige hvad jeg vil med det her
men tænker virkelig , hvor må det være hårdt, jer der højgravide! bare mig jeg er ved og dø. kan ikk være nogle steder! er godt nok glad for jeg ikk er højgravid i de her månder

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. juni 2009

haps

Er helt med her... Puha det er ikke sjovt det er så varmt   

Helene 21+5

Anmeld

25. juni 2009

Heidi.

Det er jo bare noget man må holde ud... Var selv højgravid i sommeren 2003 og 2006.

Anmeld

25. juni 2009

Nanna1985

Jeg synes det er SKØNT med varme denne gang  Kan ikk få nok af solen og jeg ligger os så meget ude som muligt, for at få noget farve

Sådan var det bestemt ikk under min første graviditet, der kunne jeg slet ikk holde varmen ud.. Sjovt man kan have 2 SÅ forskellige graviditeter..

Anmeld

25. juni 2009

Ox.

Elskermiinsøøn! skriver:

hej ved ikk lige hvad jeg vil med det her
men tænker virkelig , hvor må det være hårdt, jer der højgravide! bare mig jeg er ved og dø. kan ikk være nogle steder! er godt nok glad for jeg ikk er højgravid i de her månder

Jeg sveder som en gris siger jeg dig! Kan slet ikke holde disse dage ud, jeg skal ikke gå mange skridt før jeg står og pruster og det bare hagler af mig, det bliver godt når hun er ude! hehe ..

Sussie 35+1

Anmeld

25. juni 2009

Frederikke80

Profilbillede for Frederikke80
Heidi-Godsk skriver:

Det er jo bare noget man må holde ud... Var selv højgravid i sommeren 2003 og 2006.

Åh ja, husker tydeligt sommeren 2006, den varmeste nogensinde. Var jo også selv højgravid på det tidspunkt, og det var skrækkeligt Hvis jeg ikke sad i badekarret og brusede mine fødder over med iskoldt vand, sad jeg i stuen foran blæseren! Hvis jeg skal have flere børn bliver det et vinter- eller forårsbarn

Anmeld

25. juni 2009

Ox.

Rikke skriver:

Åh ja, husker tydeligt sommeren 2006, den varmeste nogensinde. Var jo også selv højgravid på det tidspunkt, og det var skrækkeligt Hvis jeg ikke sad i badekarret og brusede mine fødder over med iskoldt vand, sad jeg i stuen foran blæseren! Hvis jeg skal have flere børn bliver det et vinter- eller forårsbarn

Uha, godt med lidt tricks til hvad jeg så kan gøre hehe ... det må jeg starte på i morgen, frem med bruseren og det kolde vand!

Anmeld

25. juni 2009

Frederikke80

Profilbillede for Frederikke80
SussieOx skriver:

Uha, godt med lidt tricks til hvad jeg så kan gøre hehe ... det må jeg starte på i morgen, frem med bruseren og det kolde vand!

He he... ja, jeg elskede vores kolde bruser lige i de måneder Har du ikke også bare hævede fødder her i varmen? Jeg kunne slet ikke passe nogen af mine sko, så gik i bare tæer når jeg skulle ned og aflevere og hente min store datter

Anmeld

25. juni 2009

Mathilde

Ja jeg synes godt nok også det er hårdt her i varmen Jeg bliver helt skidt tilpas.... Men samtidig synes jeg jo det er dejligt, at sommeren endelig er kommet

Mathilde 37+1

Anmeld

25. juni 2009

Ox.

Rikke skriver:

He he... ja, jeg elskede vores kolde bruser lige i de måneder Har du ikke også bare hævede fødder her i varmen? Jeg kunne slet ikke passe nogen af mine sko, så gik i bare tæer når jeg skulle ned og aflevere og hente min store datter

Jo jeg har, går i de her jesus sandaler eller hvad de nu kaldes for tiden hehe, men det er simpelthen det eneste jeg kan have på, alle mine tæer ligner små bobler efterhånden hehe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.