kunne i finde på det??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. marts 2013

Anonym trådstarter

Dejligt i siger jeres mening er heller ikke sikker på jeg kan leve med det bagefter. Tanken har bare slået mig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. marts 2013

DitteFisk

Anonym skriver:

Jeg står i den situation at jeg gerne vil have barn nummer 3 og manden er også med på den. Han vil bare gerne vente nogle år jeg vil gerne nu. Han har sagt hvis jeg blev gravid skulle vi beholde det men er på p pillerså chancen er ikke så stor. Har overvejet at sjuske med pillerne så jeg bluver gravid..
Kunne i finde på det eller hvordan??

Jeg håber det blot er en tanketorsk... du kunne da ikke i virkeligheden finde på at tvinge et barn ned over hovedet på én der ikke ønsker det nu, men som faktisk har sagt at han gerne vil senere? Sådan et tillidsbrud.. 

Anmeld

31. marts 2013

Frk. Himmelblå

Anonym skriver:

Jeg står i den situation at jeg gerne vil have barn nummer 3 og manden er også med på den. Han vil bare gerne vente nogle år jeg vil gerne nu. Han har sagt hvis jeg blev gravid skulle vi beholde det men er på p pillerså chancen er ikke så stor. Har overvejet at sjuske med pillerne så jeg bluver gravid..

Nej, det kunne jeg ikke. 

Men hvis jeg kunne, ville jeg bestemt ikke nøjes med at "sjuske" med pillerne, - så ville jeg da helt stoppe! Det andet er da usundt for både mor og måske-kommende-barn.

Anmeld

31. marts 2013

VIPpigen

Nej, det har jeg simpelthen ikke samvittighed til.

her vil manden kun have det ene barn vi har, og jeg har måtte acceptere det. En smutter er hvad det er, det sker altså... men en "planlagt" smutter fra den ene forældre.... Nix.... Ikke i min verden...

så lov mig du ikke gør det.

Anmeld

31. marts 2013

morethanperfect

Anonym skriver:

Under ingen omstændigheder !! 

Anmeld

31. marts 2013

Lotus86

NEJ.....!!!! 

Anmeld

31. marts 2013

lineog4

Nej jeg ville ikke snyde. Men da jeg var parat til 2. Barn og jeg i det hele tage var bange for min krop og hormoner. Fortalt jeg at nu spise jeg p-piller den sidste måned og skulle vi ikke have barn til måtte vi finde anden måde at beskytte os mod graviditet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.