kunne i finde på det??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.493 visninger
26 svar
19 synes godt om
31. marts 2013

Anonym trådstarter

Jeg står i den situation at jeg gerne vil have barn nummer 3 og manden er også med på den. Han vil bare gerne vente nogle år jeg vil gerne nu. Han har sagt hvis jeg blev gravid skulle vi beholde det men er på p pillerså chancen er ikke så stor. Har overvejet at sjuske med pillerne så jeg bluver gravid..
Kunne i finde på det eller hvordan??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. marts 2013

Team Putte

Anonym skriver:

Jeg står i den situation at jeg gerne vil have barn nummer 3 og manden er også med på den. Han vil bare gerne vente nogle år jeg vil gerne nu. Han har sagt hvis jeg blev gravid skulle vi beholde det men er på p pillerså chancen er ikke så stor. Har overvejet at sjuske med pillerne så jeg bluver gravid..

Aldrig! det er da et kæmpe tillidsbrud!brud!

Anmeld

31. marts 2013

KittyCatta

Anonym skriver:

Kort og godt: NEJ! Det kunne jeg godt nok ikke finde på! Jeg ville godt nok ikke kunne kigge min mand i øjnene, hvis jeg snød ham på sådan en grov måde!

Anmeld

31. marts 2013

B&J

Nej det kunne jeg ikke

du vil lyve for din mand og snyde med p-pillerne...

helt ærligt jeg syntes det er beder du venter et år også må du vente og han må rykke tætter på sådan er det bare...

man skal godt nok ikke det andet det syntes jeg ikke om

Anmeld

31. marts 2013

IngenKoPåIsen

Nej absolut ikke- og jeg kunne også ligeså godt lade være, for jeg har ikke samvittighed til at holde noget skjult for min kæreste.

Anmeld

31. marts 2013

Silas&Mille

Anonym skriver:

Aldrig i livet om jeg ville fører min kæreste bag lyset på den måde.

Selvom du gerne vil have en mere nu, så må du respektere hans ønske om at vente.

Jeg vil også gerne have nr 3, men vi er heldigvis HELT enige om at der lige skal gå et par år endnu inden vi går i gang med det projekt.

Anmeld

31. marts 2013

henh01

Nej det ville jeg godt nok aldrig gøre..

I stedet ville jeg foreslå ham at droppe pillerne og så "stå af i Roskilde" og I så fald det skete så skete det agtigt..

Anmeld

31. marts 2013

bøllen

Anonym skriver:

Nej aldrig, fælles barn fælles beslutning

Anmeld

31. marts 2013

lycly

Det kunne jeg aldrig drømme om at gøre, ville aldrig snyde min kæreste på den måde. Der er jo nok en grund til at han helst ser I venter. Jeg ville have enormt svært ved at stole på min kæreste hvis han snød mig på den måde.
Forstår godt din tanke, men synes ikke man kan være det bekendt

Anmeld

31. marts 2013

Clisolka

Nej aldrig! Man er 2 om at beslutte hvornår tiden er inde 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.