nej det kunne jeg aldrig gøre, det er et kæmpe tillidsbrud og prøv at tænk hvordan din mand ville have det hvis han fandt ud af det

Jeg skal da ikke være nogen engel, jeg havde selv tanken da min kæreste aldrig ville blive klar til børn efter hans mening, men jeg væmmes ved blot at tænke tanken så gjorde det aldrig. Jeg var derimod super ærlig overfor ham, og sagde jeg ikke brød mig om hormonerne i min krop, og at jeg ville stoppe når den næste pakke piller var brugt op.
Så måtte det være ham som stod for præventionen indtil han blev klar, Vi brugte så gummi i noget tid, og derefter noget tid med stå af i roskilde metoden hvorefter rent ubeskyttet sex med henblik på graviditet.
Jeg kan godt forstå du måske gerne vil af med pillerne for at få hormonerne ud af dit system måske,
Men tag en snak med din mand, måske du kan bruge de piller du har og så kan i bruge anden form for prævention evt kondom indtil i sammen bliver enige om hvornår i vil forsøge at blive gravide igen.
jeg håber du finder den rigtige måde at gøre det på for din mand og jeres forholds skyld. Vær for guds skyld ærlig, det er den vigtigste essens i et forhold.
Der skal to til tango
Der skal to til et kærlighedsbarn
Anmeld