kunne i finde på det??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. marts 2013

Troldemommi

Nej og det håber jeg godt nok ikke der er nogen der kunne finde på, det er jo et tillidsbrud af dimensioner.

Monica

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. marts 2013

Hvem?

Jeg mangler seriøst sådan en Smiley der banker hovedet ind i en mur!

Håber da godt nok ikke du mener det du skriver - det er da godt nok det mest uansvarsløse jeg længe har læst!

Anmeld

31. marts 2013

bubba

Anonym skriver:

Jeg står i den situation at jeg gerne vil have barn nummer 3 og manden er også med på den. Han vil bare gerne vente nogle år jeg vil gerne nu. Han har sagt hvis jeg blev gravid skulle vi beholde det men er på p pillerså chancen er ikke så stor. Har overvejet at sjuske med pillerne så jeg bluver gravid..
Kunne i finde på det eller hvordan??

Nope.. det er et kæmpe tillidsbrud. Du er nødt til at vente på at han synes det skal være og så glæde dig over det når dagen kommer.

men det andet, det fortryder du.

Anmeld

31. marts 2013

Faith

NEJ!!!!!!!

Anmeld

31. marts 2013

Laulund87

Hvem? skriver:

Jeg mangler seriøst sådan en Smiley der banker hovedet ind i en mur!

Håber da godt nok ikke du mener det du skriver - det er da godt nok det mest uansvarsløse jeg længe har læst!

Og jeg har det på samme måde!

Anmeld

31. marts 2013

Hvem?

Og jeg har det på samme måde!

Der var den - ej, overvejer at blive PLUS bare for at få den - den er genial !!

Anmeld

31. marts 2013

Laulund87

Hvem? skriver:

Der var den - ej, overvejer at blive PLUS bare for at få den - den er genial !!

Og der er flere af den slags

De passer bare ikke lige til denne tråd

Anmeld

31. marts 2013

BigHope13

nej det kunne jeg aldrig gøre, det er et kæmpe tillidsbrud og prøv at tænk hvordan din mand ville have det hvis han fandt ud af det

Jeg skal da ikke være nogen engel, jeg havde selv tanken da min kæreste aldrig ville blive klar til børn efter hans mening, men jeg væmmes ved blot at tænke tanken så gjorde det aldrig. Jeg var derimod super ærlig overfor ham, og sagde jeg ikke brød mig om hormonerne i min krop, og at jeg ville stoppe når den næste pakke piller var brugt op.
Så måtte det være ham som stod for præventionen indtil han blev klar, Vi brugte så gummi i noget tid, og derefter noget tid med stå af i roskilde metoden hvorefter rent ubeskyttet sex med henblik på graviditet.

Jeg kan godt forstå du måske gerne vil af med pillerne for at få hormonerne ud af dit system måske,
Men tag en snak med din mand, måske du kan bruge de piller du har og så kan i bruge anden form for prævention evt kondom indtil i sammen bliver enige om hvornår i vil forsøge at blive gravide igen.

jeg håber du finder den rigtige måde at gøre det på for din mand og jeres forholds skyld. Vær for guds skyld ærlig, det er den vigtigste essens i et forhold.
Der skal to til tango
Der skal to til et kærlighedsbarn

Anmeld

31. marts 2013

C-Dog

Aldrig. Herhjemme ville det være kæmpe tillidsbrud og jeg ville ikke kunne se mig selv i øjnene når jeg vidste at jeg havde snydt min mand.

Anmeld

31. marts 2013

Frk.S

Nej det kunne jeg aldrig drømme om at gøre.

Det er i mine øjne noget af det mest usle man kan gøre overfor manden.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.