Midt i den syvende himmel....og dog

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. marts 2013

Lady Marion <3

Anonym skriver:

Ja, man skulle tro, at man efterhånden kunne snakke åbent om alting. I hvert fald ens intime samliv, da det jo er ham jeg deler det med

Kan vi heller ikke rigtigt her

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. marts 2013

Anonym trådstarter

Lady Marion <3 skriver:

Kan vi heller ikke rigtigt her

Tak.. Jeg føler mig bare en anelse mere normal nu, hvor jeg kan høre, at vi ikke er de eneste, der har det på måde

Anmeld

30. marts 2013

Lady Marion <3

Anonym skriver:

Tak.. Jeg føler mig bare en anelse mere normal nu, hvor jeg kan høre, at vi ikke er de eneste, der har det på måde

Vi er jo bare blufærdige

Anmeld

30. marts 2013

Anonym trådstarter

Lady Marion <3 skriver:

Vi er jo bare blufærdige

Det er lidt spøjst, for det har jeg aldrig været før, men det er min kæreste. Så efterhånden er jeg begyndt at føle mig ilde til mode over, at han gør. Men ja, vi er vel alle forskellige på, hvor blufærdige vi er, selv i længerevarende forhold

Anmeld

30. marts 2013

Lady Marion <3

Anonym skriver:

Det er lidt spøjst, for det har jeg aldrig været før, men det er min kæreste. Så efterhånden er jeg begyndt at føle mig ilde til mode over, at han gør. Men ja, vi er vel alle forskellige på, hvor blufærdige vi er, selv i længerevarende forhold

Skægt , her er det også mandens blufærdighed der er smittet af på mig   lidt irriterende , jeg var heller ikke sådan før , jeg var ret åben

Anmeld

30. marts 2013

Anonym trådstarter

Lady Marion <3 skriver:

Skægt , her er det også mandens blufærdighed der er smittet af på mig   lidt irriterende , jeg var heller ikke sådan før , jeg var ret åben

Lige på det punkt lyder vi vist til at være ret ens. Jeg har også altid været meget eksperimenterende, hvilket vi overhovedet ikke er herhjemme

Anmeld

30. marts 2013

Lady Marion <3

Anonym skriver:

Lige på det punkt lyder vi vist til at være ret ens. Jeg har også altid været meget eksperimenterende, hvilket vi overhovedet ikke er herhjemme

Ej kan du ikke lige skrive privat ???  Jeg vil ikke skrive en masse her

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.