Midt i den syvende himmel....og dog

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. marts 2013

Lady Marion <3

Team Putte skriver:

præcis sådan noget som det her behøver man ik sætte sig ned helt alvorligt og snakke om.. SÅ abliver det ihvertfald akavet!

Ha ha kan se det for mig !!!!!

Du skat vi skal snakke .....

Om hvad dog ??   Øhhhhh den der prut du fik i hovedet i går ik ???

Ja host host ..

Det var altså ik en rigtig prut , bare at du ved det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. marts 2013

Team Putte

Lady Marion <3 skriver:

Ja host host ..

Haha

Anmeld

30. marts 2013

Anonym trådstarter

Lady Marion <3 skriver:

Fårkkk jeg ville have det ligesom dig  jeg krummede nærmest tæer på dine vejne da jeg læste det , jeg har aldrig oplevet det , der skal vel presses noget derop for at danne overtryk så sådan en "skede-prut" kan opstå ????  Jeg ville sgi sige det til ham , ingen skulle tro jeg lå og pruttede løs ,,,  aii kan ikke lade være at grine lidt  tror sgu jeg havde sagt det under akten

Er glad for, at det ikke kun er mig, der har det sådan Det var også lidt min tanke og derfor jeg nok også blev så overrasket. For som skrevet, så kan jeg sagtens se det sjove i det i eks. en doggy, hvor der jo bliver presset meget luft med ind. Nej, vel?? Men hvordan starter man lige den samtale... Øhhh skat, der i går... der pruttede jeg dig altså ikke i hovedet, det var bare en skedeprut, så giv du bare los igen en anden gang.. Men jeg kan ikke garantere, at det ikke sker igen Jeg blev bare fuldstændig paf, der lå jeg midt i det hele med hans hovede plantet imellem mine ben, og vupti...

Anmeld

30. marts 2013

Lady Marion <3

Anonym skriver:

Er glad for, at det ikke kun er mig, der har det sådan Det var også lidt min tanke og derfor jeg nok også blev så overrasket. For som skrevet, så kan jeg sagtens se det sjove i det i eks. en doggy, hvor der jo bliver presset meget luft med ind. Nej, vel?? Men hvordan starter man lige den samtale... Øhhh skat, der i går... der pruttede jeg dig altså ikke i hovedet, det var bare en skedeprut, så giv du bare los igen en anden gang.. Men jeg kan ikke garantere, at det ikke sker igen Jeg blev bare fuldstændig paf, der lå jeg midt i det hele med hans hovede plantet imellem mine ben, og vupti...

Ej for satan   du får mig satme til at grine , men det fordi jeg har det ligesådan   du kommer da aldrig til at kunne slappe af igen  hvor længe har i været sammen ??

Anmeld

30. marts 2013

Anonym trådstarter

Lady Marion <3 skriver:

Ja host host ..

Haha.... tak fordi, at det lige blev gjort humoristisk.. Sidder her og skrald griner for kan jo godt se det sjove i den situation, selvom jeg ikke syntes det i går.. Det må vist blive en eller anden sidebemærkning senere i aften når den lille herhjemme er kommet i seng. Og så må han blive forkælet lidt

Anmeld

30. marts 2013

Anonym trådstarter

Lady Marion <3 skriver:

Ej for satan   du får mig satme til at grine , men det fordi jeg har det ligesådan   du kommer da aldrig til at kunne slappe af igen  hvor længe har i været sammen ??

Nej det bliver vist en ret anspændt situation de næste par gange... Vi har været sammen i nogle år efterhånden

Anmeld

30. marts 2013

Lady Marion <3

Anonym skriver:

Haha.... tak fordi, at det lige blev gjort humoristisk.. Sidder her og skrald griner for kan jo godt se det sjove i den situation, selvom jeg ikke syntes det i går.. Det må vist blive en eller anden sidebemærkning senere i aften når den lille herhjemme er kommet i seng. Og så må han blive forkælet lidt

Du må sgu lige finde en smart måde at få den leveret på , mon ikke han ved det ?

Anmeld

30. marts 2013

Lady Marion <3

Anonym skriver:

Nej det bliver vist en ret anspændt situation de næste par gange... Vi har været sammen i nogle år efterhånden

Fjollet vi kan blive så generte over noget helt naturligt når vi egentlig kender vores kærester så godt

Anmeld

30. marts 2013

Anonym trådstarter

Lady Marion <3 skriver:

Du må sgu lige finde en smart måde at få den leveret på , mon ikke han ved det ?

Jeg har faktisk ingen anelse.. Han er ikke så god til sådan noget intim snak og så bliver jeg virkelig ilde til mode når han er det

Anmeld

30. marts 2013

Anonym trådstarter

Lady Marion <3 skriver:

Fjollet vi kan blive så generte over noget helt naturligt når vi egentlig kender vores kærester så godt

Ja, man skulle tro, at man efterhånden kunne snakke åbent om alting. I hvert fald ens intime samliv, da det jo er ham jeg deler det med

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.