Midt i den syvende himmel....og dog

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.520 visninger
26 svar
5 synes godt om
30. marts 2013

Anonym trådstarter

Kæresten og jeg havde en hyggestund inden sengetid igår. Jeg havde lige været i bad og gjort mig lækker med barbering over det hele inden vi kravlede under dynen. Min kæreste kom ret hurtigt under min dyne og jeg kunne godt mærke, hvor det bar hen. Han begyndte at nusse og sætte hænderne over det hele og jeg havde intet imod det Det sker ikke så ofte, men når det så sker, er det lækkert. Jeg har en svaghed for oralsex, men desværre sker dette alt, alt, ALT for sjældent efter min mening. Men lige igår var jeg heldig. Min kæreste var fyr og flamme og fik også hevet mine trusser af inden han begyndte på "min svaghed" Det var helt fantastisk og lige som det er lige ved og næsten, hvad sker der så....... SKEDEPRUT !!!!! Ejjj, hvad i alverden var det nu for noget. En total moodkiller for mig, der var rimelig flov og en kæreste, der ikke lige helt vidste, hvad han skulle stille op. Tror vist, at han troede, at jeg pruttede ham lige i ansigtet Nå men han mistede vist også hurtigt lysten, hvilket er fuldt forståelig, så vi fandt da bare på noget andet at lave. Hvad i alverden gør man lige?? Jeg har intet imod skedeprutter i forbindelse med selve sexakten, det er jo bare luft og vi griner som regel af det, men lige midt under oralsex, hvor der ingen luft bliver presset ind og lige MIDT i ansigtet på ham?? Frygter vist lidt, at han ikke lige har lyst til at begive sig ud i den form for hanky panky for eftertiden, hvilket ikke er så fedt.

Har i oplevet det i den forbindelse, og hvordan "håndterede" i det i jeres forhold?

Hilsen hende, der lige fik smadret et ellers så lækkert øjeblik

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. marts 2013

B&J

jamen det er da alm, det var jo ikke en rigtig prut....

når det er her hjemme så griner vi bare og forsætter det er jo naturligt at vores skede gør det

Anmeld

30. marts 2013

Team Putte

B&J skriver:

når det er her hjemme så griner vi bare og forsætter det er jo naturligt at vores skede gør det

Det samme her.. det er jo  helt naturligt

Anmeld

30. marts 2013

Anonym trådstarter

B&J skriver:

Ja, du har jo ret... Men nøj, hvor fæltes det bare slet ikke naturligt Og det er et eller andet sted tosset, for som jeg skriver har jeg intet imod skedeprutter på andre tidspunkter og kan sagtens bare grine af det der.

Har bare ikke lige oplevet det under oralsex før og nok derfor, at det blev ret akavet lige pludselig.

Anmeld

30. marts 2013

Anonym trådstarter

Team Putte skriver:

Det samme her.. det er jo  helt naturligt

Jeg har sådan lyst til at fortælle ham, at jeg altså ikke pruttede ham i hovedet men, at det var en skedeprut for jeg ved faktisk ikke om, hvad han lige tror det var eller om han har oplevet det før med andre end mig. Vi nævnte ikke lige et ord om det og fortsatte som sagt bare med noget andet.

Anmeld

30. marts 2013

B&J

Anonym skriver:

Ja, du har jo ret... Men nøj, hvor fæltes det bare slet ikke naturligt Og det er et eller andet sted tosset, for som jeg skriver har jeg intet imod skedeprutter på andre tidspunkter og kan sagtens bare grine af det der.

Har bare ikke lige oplevet det under oralsex før og nok derfor, at det blev ret akavet lige pludselig.

jamen snak om det og grin af det

Anmeld

30. marts 2013

Lady Marion <3

Anonym skriver:

Jeg har sådan lyst til at fortælle ham, at jeg altså ikke pruttede ham i hovedet men, at det var en skedeprut for jeg ved faktisk ikke om, hvad han lige tror det var eller om han har oplevet det før med andre end mig. Vi nævnte ikke lige et ord om det og fortsatte som sagt bare med noget andet.

Fårkkk jeg ville have det ligesom dig  jeg krummede nærmest tæer på dine vejne da jeg læste det , jeg har aldrig oplevet det , der skal vel presses noget derop for at danne overtryk så sådan en "skede-prut" kan opstå ????  Jeg ville sgi sige det til ham , ingen skulle tro jeg lå og pruttede løs ,,,  aii kan ikke lade være at grine lidt  tror sgu jeg havde sagt det under akten

Anmeld

30. marts 2013

Team Putte

Anonym skriver:

Jah snak med ham.. det ville være synd hvis han ik har lyst til det igen fordi han tror noget forkert bare sådan lidt skødesløst mens du ordner aftensmad eller lign. du skat.. angående i aftes så er du med på at jeg ikke pruttede ik?

Anmeld

30. marts 2013

Lady Marion <3

Team Putte skriver:

Jah snak med ham.. det ville være synd hvis han ik har lyst til det igen fordi han tror noget forkert bare sådan lidt skødesløst mens du ordner aftensmad eller lign. du skat.. angående i aftes så er du med på at jeg ikke pruttede ik?

Ha ha ha   ej undskyld jeg syntes bare det er så uskyldigt sødt og sjååvt

Anmeld

30. marts 2013

Team Putte

Lady Marion <3 skriver:

Ha ha ha   ej undskyld jeg syntes bare det er så uskyldigt sødt og sjååvt

præcis sådan noget som det her behøver man ik sætte sig ned helt alvorligt og snakke om.. SÅ abliver det ihvertfald akavet!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.