Kæresten og jeg havde en hyggestund inden sengetid igår. Jeg havde lige været i bad og gjort mig lækker med barbering over det hele inden vi kravlede under dynen. Min kæreste kom ret hurtigt under min dyne og jeg kunne godt mærke, hvor det bar hen. Han begyndte at nusse og sætte hænderne over det hele og jeg havde intet imod det
Det sker ikke så ofte, men når det så sker, er det lækkert. Jeg har en svaghed for oralsex, men desværre sker dette alt, alt, ALT for sjældent efter min mening. Men lige igår var jeg heldig. Min kæreste var fyr og flamme og fik også hevet mine trusser af inden han begyndte på "min svaghed"
Det var helt fantastisk og lige som det er lige ved og næsten, hvad sker der så....... SKEDEPRUT
!!!!! Ejjj, hvad i alverden var det nu for noget. En total moodkiller for mig, der var rimelig flov og en kæreste, der ikke lige helt vidste, hvad han skulle stille op. Tror vist, at han troede, at jeg pruttede ham lige i ansigtet
Nå men han mistede vist også hurtigt lysten, hvilket er fuldt forståelig, så vi fandt da bare på noget andet at lave. Hvad i alverden gør man lige?? Jeg har intet imod skedeprutter i forbindelse med selve sexakten, det er jo bare luft og vi griner som regel af det, men lige midt under oralsex, hvor der ingen luft bliver presset ind og lige MIDT i ansigtet på ham?? Frygter vist lidt, at han ikke lige har lyst til at begive sig ud i den form for hanky panky for eftertiden, hvilket ikke er så fedt.
Har i oplevet det i den forbindelse, og hvordan "håndterede" i det i jeres forhold?
Hilsen hende, der lige fik smadret et ellers så lækkert øjeblik 
Anmeld