Af med hunden

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.410 visninger
25 svar
13 synes godt om
29. marts 2013

o1Mutte

Mandag kommer vores hund til dyrlægen og bliver aflivet.

Han var få cm fra at bide vores bonus datter. Hun ville bare tage selen af ham.. Og det var uden advarsel han bed efter hende. Og det er ikke første gang.. Han har knurret efter flere af vores venners børn.. Nu tør vi ikke mere.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. marts 2013

o1Mutte

o1Mutte skriver:

Han var få cm fra at bide vores bonus datter. Hun ville bare tage selen af ham.. Og det var uden advarsel han bed efter hende. Og det er ikke første gang.. Han har knurret efter flere af vores venners børn.. Nu tør vi ikke mere.

Åhh sidder og bliver mere og mere ked af det

Ved vi gør det rigtige ved at lade ham aflive men det gør ondt Vi er jo ellers rigtig glade for ham!

Anmeld

29. marts 2013

Peanut

o1Mutte skriver:

Øv øv, det er bare rigtig trist at skulle af med et kæledyr, men der er jo desværre ikke andet at gøre, når den laver uacceptable ting 

Anmeld

29. marts 2013

o1Mutte

Peanut skriver:

Øv øv, det er bare rigtig trist at skulle af med et kæledyr, men der er jo desværre ikke andet at gøre, når den laver uacceptable ting 

Nej der er ingen anden udvej vi stoler slet ikke på ham

Men nøj jeg er ked af det nu

Anmeld

29. marts 2013

esioul

o1Mutte skriver:

Den er lidt svær. Hunden må jo have fået overskredet nogle grænser. Han er ihvertfald ikk tryg med børn. jeg tænker jeg nok ville give ham en chance og få en adfærdsteapeut ind over. 

Anmeld

29. marts 2013

o1Mutte

esioul skriver:

Den er lidt svær. Hunden må jo have fået overskredet nogle grænser. Han er ihvertfald ikk tryg med børn. jeg tænker jeg nok ville give ham en chance og få en adfærdsteapeut ind over. 

Det som ''skræmmer'' mig mest er at han ikke advarede først.. Han bed bare efter hende.. Og de andre gange har han bare stået og kigget på børn og så knurre han og rejser børster. Han har også taget flere hvis de går ind uden vi står der.. Vi har snakket om det flere gange at vi ikek stoler på ham.. Og nu stoler vi SLET ikke på ham.. Og Sofie er MEGET bange for ham nu og MEGET ked af det

Anmeld

29. marts 2013

o1Mutte

esioul skriver:

Jeg har lige ringet til en dyrlæge og forklaret ham sagen og også omkring hvordan hunden er. Han mener helt bestemt at den skal aflives. Han sagde at man godt kunne få en adfærds gut ind over, men at der ingen garanti var for at det virkede, og at han ville udgøre en fare imens det står på.. Og når han er så utilregnelig som han er, så mener han at han skal aflives. Men hold nu op hvor er det trist

Anmeld

29. marts 2013

Gittemor09

o1Mutte skriver:

øv hvor lyder det bestemt ikke rart

min lille hund gjorde det også et par gange.... hun bed ikke, men knurrede og prøvede og nappe ud efter min datter.....

Jeg kørte hende til dyrlæge hvor hun blev undersøgt, om der kunne rettes op på det...

det viste sig at hun havde så mange smerter at hun helst bare ville være i fred, og nogle skulle det gå udover....

Jeg fik hende behandlet, og der har ikke været noget som helst siden...

måske har i allerede fået ham undersøgt for om han måske har ondt, og det gør mig så ked af det på jeres vejne, men synes bare jeg ville fortælle min lille historie alligevel....

Anmeld

29. marts 2013

Loa

Uh synes det er et rigtig ømt emne, for selvfølgelig skal hunde ikke bide, men det virker også bare voldsomt at aflive hunden for det (min mening)
Min svigermors hund har bidt vores datter men der skete ikke noget. Hun sagde bare at det var hundens måde at sige fra over for hende når hun kommer for tæt på.
Er selvfølgelig ikke enig med hende i at det er ok at de bider, men hunden har jo bare ikke andre muligheder hvis den ikke bryder sig om det der bliver gjort....
Synes godt nok også det lyder vildt at en dyrlæge bare siger der ikke er noget håb for at ændre opførslen....

Anmeld

29. marts 2013

1990h

jeg tænker lidt hvis hunden bider fordi hun tager selen af. hvem siger det var pga det var et barn. måske havde den gjort det med jer også..og hunde advare ikke altid. og med det mener jeg at måske har jeres hund ondt et sted som det så har ramt da selen skulle af og den så er blevet forskrækket..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.