Højstolen...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. april 2013

Jibbe

Vi startede med en ikea stol til dem begge. Synes de sidderngodt i dem med puden når de lige har lært at sidde. Men efter 1 mdrs tid er vi skiftet til deres stokke stol. Fantastisk stol

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. april 2013

isabellasmor

MetteT skriver:

Vi har danstolen og er yderst tilfredse.. 

Samme her 

Anmeld

9. april 2013

pcoramt

optimistmor skriver:

kan forstå på dig du mener den er ergonomisk sund at sidde i? hvorfor tror du dette?

jeg har læst om tests der fortæller at de ikke er gode pga buen der går ind ad ved benene skal være, dette skulle uden det rentfaktisk man bemærker det. presse barnets ben indad hvilket ikke er sundt... hvad siger du til denne indformation? intet negativt er bare nysgerrig

Jeg er så heldig at have mødt designeren, som har benyttet sig at eksperter på det område det er noget med affjedringen er super god som gør at barnet holder ryggen lige jeg ved ikke det med benene, det er ihvertfald ikke noget jeg har bemærket, men vil helt sikkert være opmærksom på det

Anmeld

9. april 2013

Mother-love

Isabella fik en triptrap stol i dåbsgave. Og hvis vi ikke havde fået den havde vi selv købt en trip trap stol. Netop fordi den kan bruges i så utrolig mange år. Og så kan man placere pladerne så det er nemt for barnet selv at kravle op fra en lille alder.

Anmeld

9. april 2013

AlberteSophie

stokke trip trap stol og ikea's den billige (100kr) til når vi er på farten (:

Anmeld

9. april 2013

optimistmor

pcoramt skriver:

Jeg er så heldig at have mødt designeren, som har benyttet sig at eksperter på det område det er noget med affjedringen er super god som gør at barnet holder ryggen lige jeg ved ikke det med benene, det er ihvertfald ikke noget jeg har bemærket, men vil helt sikkert være opmærksom på det

jeg gik personligt også selv efter leander, men pga for mange problemer med reperation blev det til en stokke istedet. men først herefter læste jeg om det med benene... kan desærre ikke huske siden til dette :-(

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.