Højstolen...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. marts 2013

Mother-love

Vi fik en triptrap stol i dåbsfad til Isabella. Og hvis vi ikke havde fået den havde vi selv købt en. Vi elsker den. Og den kan bruges i så mange år. Hvis der kommer en mere skal vi klart have en mere

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. marts 2013

MorDk

Vi har valgt Tripp Trapp til begge unger. Fordi de er pæne og fordi de bare fungerer  Bassen har en i sort og Prinsessen har en i lilla ♥

Anmeld

28. marts 2013

optimistmor

Jeg startede selv ud med en leander til min søn fra hans dåbsgave-penge, men der var for mange problemer med leander firmaet så babysam var rigtig behjælpelige efter nogen tid, hvor herimellem havde jeg en ikea plast stol, og jeg fik den byttet til en stokke og er rigtig glad for denne.

foruden probs med leander synes jeg faktisk stolen i sig selv var fin, når bøjlen var inderst passede den min dreng da han var helt lille, jeg havde bare rigtig meget besvær med at få hans ben deri... så skulle bøjle i yderste hak og så sad han ikke godt deri... og jeg brød mig ikke om at skulle justere bøjlen når han først sad deri! og nu bruger jeg ikea stolen i haven og stokke stolen indenfor da jeg ikke vil have den ødelagt ;-)

Anmeld

28. marts 2013

Team Putte

optimistmor skriver:

Hvilken/hvilke højstol(e) har i valgt til de små og hvorfor?

vi har tripp trapp med bøjle og rygstøtte til Ida på 9 mdr ,6før hun kunne sidde selv sad hun i newborn indsatsen der £klikkes på valgt fordi hun kan bruge stolen i mange år

Anmeld

29. marts 2013

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
optimistmor skriver:

Jeg bruger den fra IKEA.
Den passer fint til min søns behov, og så fylder den ikke så meget, plus den er nem at gøre ren

Anmeld

29. marts 2013

L&V

Vi fik en triptrap med baby insats til laura i barselsgave og det regner jeg os med at få til lillebror. Det er en skøn stol de kan bruge længe

Anmeld

29. marts 2013

Louise H.

Vi har den fra IKEA, den er længe fin nok til Isabella og så fylder den ikke så meget :-)

Anmeld

29. marts 2013

lilledittemor

optimistmor skriver:

Vi har Stokkes Trip Trap det er dem jeg synes er pænest.
Desuden ville vi gerne have newborn indsatsen til den.

Så lillesøster får også sådan en.

Ellers kan man sikkert finde noget på dba.dk, hvis den er for dyr

Anmeld

29. marts 2013

Kløver

StineW79 skriver:

Vi har både en fra IKEA og en trip trap. Bruger den fra ikea mens de er små, fordi den har høj ryg. Vh stine

Det samme her, trip trap til begge og ikeas til begge til start, især vores yngste da hun bruger midterpinden til at rejse sig op i stolen i

Anmeld

29. marts 2013

modesty

optimistmor skriver:

IKEAs er ret god til de helt små (men ikke særlig pæn...).

Nu hvor han er større, har vi en Trip Trap.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.