Højstolen...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. marts 2013

Fenja09

optimistmor skriver:

Hvilken/hvilke højstol(e) har i valgt til de små og hvorfor?

Vi har en fra IKEA og så den fra Handy Sitt, dvs. både handy sitt´en og så den originale stol der hører til. Synes den er smart fordi den kan bruges til alm. stol når barnet ikke længere behøver at sidde i handy sitt.

/Fenja

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. marts 2013

CaWi

optimistmor skriver:

Vi købte en brugt Danstol. 14 år gammel, men ser sprit ny ud.
Er yderst tilfreds med den

Anmeld

29. marts 2013

B&J

vi har en trip trap.

men min mor har en hokus pokus stol, når vi kommer på besøg

Anmeld

29. marts 2013

Laulund87

Trip Trap og ville ikke bruge andet

Anmeld

29. marts 2013

Muhmi

Tripp trapp i lime og lilla

Anmeld

29. marts 2013

Aabye

Jeg har Tripp Trapp til mine 2 drenge.. Jeg ELSKER tripp trappen.. Havde selv sådan en da jeg var mindre.. Og havde den faktisk til jeg var en 7/8 år gammel.. 
Har haft en fra IKEA men jeg synes det er noget skrammel.. 

Anmeld

8. april 2013

pcoramt

optimistmor skriver:

Vi har købt Leander da vi gerne vil støtte det lokale (leander er fra Silkeborg) så er den ergonomisk sund at sidde i, og super flot.. Vi venter tvillinger og var så heldig at få to stole uden bøjle for 2000 kr

Anmeld

8. april 2013

SjeBets

Vi har tripp trapp til alle ungerne, og de har været brugt fra helt lille til den store på 12. elsker de stole ... og de er forholdsvis nemmere at slibe og give ny lak eller maling 

Anmeld

8. april 2013

Faith

Vi har Leander stole til alle vores.

Anmeld

8. april 2013

optimistmor

pcoramt skriver:

Vi har købt Leander da vi gerne vil støtte det lokale (leander er fra Silkeborg) så er den ergonomisk sund at sidde i, og super flot.. Vi venter tvillinger og var så heldig at få to stole uden bøjle for 2000 kr

kan forstå på dig du mener den er ergonomisk sund at sidde i? hvorfor tror du dette?

jeg har læst om tests der fortæller at de ikke er gode pga buen der går ind ad ved benene skal være, dette skulle uden det rentfaktisk man bemærker det. presse barnets ben indad hvilket ikke er sundt... hvad siger du til denne indformation? intet negativt er bare nysgerrig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.