Ej hvor er du bare god 
Jeg har endda en overlocker stående - men kan ikke rigtig tage mig sammen til at få den brugt - har aldrig brugt en og mangler vist lidt guidance (det er min mors - og hun har heller aldrig brugt den
)
kan du stadigvæk få ham til at ligge i vuggestilling??? Jeg synes efterhånden Theis er for lang til det sjov. Til gengæld går det nogenlunde med mave mod mave..
Bortset fra at han ikke er helt vild med at blive pacificeret i sine bevægelser og så HADER jeg altså gylp i kavalergangen 
Knus Katja
Hej Katja,
Billedet er få timer gammelt, så ja, jeg kan stadig få ham ned i vuggestilling, men det er ikke nemt med 5,5 kg og knapt 60 cm.

Men jeg så et trick på en video-demo af Louise fra slynger.dk hvor hun først binder basis bindeteknik og derefter tager højre skulder af. Placerer barnet i stroppen over venstre skulder og bagefter tager højre skulder på igen (som en taske) og til sidst trækker midterstykket op. Det gjorde det lidt nemmere, fordi man kun har venstre skulder at slås med

Og så binder jeg den lidt løsere i det hele taget.
Kender godt den med gylp i kavalergangen

får det dog aldrig ende med al det gylp? Tror jeg har 50 gylpeklude og de kører bare konstant rundt i vaskemaskine eller tumbler, til trods for 25 grader udenfor!!!
Og kan du så komme igang med den overlocker! Den vil gøre dit liv så meget nemmere

Knus
Zenia
Anmeld