April testliste

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. april 2013

Christina74

Christina 1974 skriver:

Min mens er kommet, så det var en nitte.

Godt nok den mærkligeste mens til dato.

I går aftes mente jeg, jeg kunne se lidt brunligt udflåd og tænkte at nu var det det.

Til formiddag kom der så lidt helt klart slim med lidt frisk blod, tænkte godt nok det var mærkligt.

I dag har jeg så kunne havde det samme bind på siden kl 13 og der er kun 2 meget små lysebrune pletter på bindet (ært str) og der har været lidt lysebrunt på papiret når jeg har skulle tisse.

Det er det der har været :-S hvad fanden er det for noget.

Min mens plejer ikke at være sådan og uden frisk blødning nu er ikke sket før. Det pjejer da at tiltager over få timer og først forsvinde igen nå det lagger mod enden efter 3-4 dage.

Jeg har tested for både ÆL og G og jeg har ikke haft en positiv G-test overhovet. og min æl test var positiv d. 4/4.

Hvad skal dette rod dog betyde, det er da til at blive vanvittig af.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. april 2013

Kløver

Christina 1974 skriver:

I går aftes mente jeg, jeg kunne se lidt brunligt udflåd og tænkte at nu var det det.

Til formiddag kom der så lidt helt klart slim med lidt frisk blod, tænkte godt nok det var mærkligt.

I dag har jeg så kunne havde det samme bind på siden kl 13 og der er kun 2 meget små lysebrune pletter på bindet (ært str) og der har været lidt lysebrunt på papiret når jeg har skulle tisse.

Min mens plejer ikke at være sådan og uden frisk blødning nu er ikke sket før. Det pjejer da at tiltager over få timer og først forsvinde igen nå det lagger mod enden efter 3-4 dage.

Jeg har tested for både ÆL og G og jeg har ikke haft en positiv G-test overhovet. og min æl test var positiv d. 4/4.

Ønsket om graviditet kan jo skubbe din mens, men kan også være du bare ikke har produceret nok hcg endnu

Anmeld

18. april 2013

Christina74

Maja84 skriver:

Ønsket om graviditet kan jo skubbe din mens, men kan også være du bare ikke har produceret nok hcg endnu

Self ønsker jeg at blive gravid, men. . . .  har faktisk været rimlig afklaret med at det nok ikke var denne gang det lykkes. 

Jeg er begyndt at planlægge næste cyklus, og min mand er den der har været mest øv denne gang (han er så sød, det var mig der blev skruk, men han er bestemt lige så opsat på PB skal lykkes som jeg)

Det der slim kan jeg for øvrigt bedst samligne med en slimprop.

Syndtes bare det er mærkeligt, så vi tæster lige lidt endnu så længe det ikke bløder sådan rigtig. Det kan da ikke være en graviditet vel ? så burde jeg da havde kunne lave 2 streger på en G test ik???

Anmeld

18. april 2013

Kløver

Christina 1974 skriver:

Self ønsker jeg at blive gravid, men. . . .  har faktisk været rimlig afklaret med at det nok ikke var denne gang det lykkes. 

Jeg er begyndt at planlægge næste cyklus, og min mand er den der har været mest øv denne gang (han er så sød, det var mig der blev skruk, men han er bestemt lige så opsat på PB skal lykkes som jeg)

Det der slim kan jeg for øvrigt bedst samligne med en slimprop.

Syndtes bare det er mærkeligt, så vi tæster lige lidt endnu så længe det ikke bløder sådan rigtig. Det kan da ikke være en graviditet vel ? så burde jeg da havde kunne lave 2 streger på en G test ik???

Ubevidst kan kroppen godt skubbe mens, men kan som sagt også være hcg som jo giver udslag via streg nr 2 på testen, som er længere tid undervejs. Ved ikke hvordan slimproppen ser ud, så har ikke noget at sammenligne med

Anmeld

18. april 2013

Christina74

Maja84 skriver:

Ubevidst kan kroppen godt skubbe mens, men kan som sagt også være hcg som jo giver udslag via streg nr 2 på testen, som er længere tid undervejs. Ved ikke hvordan slimproppen ser ud, så har ikke noget at sammenligne med

arh. . . .  mon ikke bare min tosset krop spiller mig et pus 

Vi ses i næste mdr. tråd 

Anmeld

18. april 2013

Kløver

Christina 1974 skriver:

arh. . . .  mon ikke bare min tosset krop spiller mig et pus 

Vi ses i næste mdr. tråd 

Har lavet for maj

Anmeld

18. april 2013

Christina74

Maja84 skriver:

Har lavet for maj

ses i maj :-)

Anmeld

18. april 2013

MIWULA

Til jer der kender mig så shhhyyy det er hemmeligt.  

Maria-s: 3/4-13: Positiv

Frkmct : 10/4.13

CH2012:  14-15/4-13

Kay: 15/4 13 

Christina u/spiral : 18/4-13

MGN~NGM<3 : 20/04-13

esioul: 20/4-13

Ønskebarn74 2friske ICSI æg: BP 23/4-13

BabyDrømme23: 27/4

Anonym23: 28/4-13 (ifølge ÆL-test)

MIWULA: 29/4-13

Maja84: 30/4-13 

Skjul alle signaturer

Anmeld

19. april 2013

Christina74

Stadig mærkelig mens her (brunligt udflåd agtig ), så jeg tisser og min mand  tester Negativ

Anmeld

23. april 2013

Tulipan

Christina 1974 skriver:

Jeg oplever det samme som du skriver nu. 

Er tester du stadig negativt?

Så må nok skrive mig på i næste måned i stedet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.