April testliste

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. april 2013

Maria-s

Christina, nu uden spiral ;-) skriver:

Det er en ÆL test Jeg skulle bare finde et på min fon for at se om jeg kunne overføre direkte fra den  det kunne jeg.

Så jeg er IKKE gravid hvad jeg da hved af

Ps: dårligt ordvalg!!! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. april 2013

Christina74

Maria-s skriver:

Aahhhhhhh... "Dette er en test" som i en test for at se om det kan lade sig gøre! Ikke som i en test som en graviditets-test!!....

ææææææævvvvvv 

Nå men håber jeg bare var lidt tidligt ude med lykkeønskningen 

Det håber jeg også 

Anmeld

10. april 2013

Christina74

Maria-s skriver:

Ps: dårligt ordvalg!!! 

Ja men det er rette nu  Undskyld 

Anmeld

10. april 2013

Maria-s

Christina, nu uden spiral ;-) skriver:

Ja men det er rette nu  Undskyld 

Anmeld

11. april 2013

CH2012

Frkmtc skriver:

Ja så skal jeg jo bare teste d 16 egentligt
Men jeg tror keg fortsætter med at teste hver dag nu her ..

Har du testet? Eller har du holdt dig i skindet?

Anmeld

11. april 2013

Frkmtc

CH2012 skriver:

Har du testet? Eller har du holdt dig i skindet?

Ja har testet de sidste tre dage ,men vil tage dem som negative ( det er nok kun mine øjne der kan ane en MEGET lille streg, i det rigtig lys )

Så den er negativ. Men jeg har stadig ingen mens fået, skulle være kommet i går. Men min æl har jo også ligget meget sent, så ved sku ikke rigtig..
Håber så inderligt på en baby i denne omgang !
Jeg har i hvertfald nogle symptomer, men om det er mens symptomer, eller hvad det er , det ved jeg ikke ..

Hvornår skal du teste?

Anmeld

11. april 2013

CH2012

Frkmtc skriver:

Ja har testet de sidste tre dage ,men vil tage dem som negative ( det er nok kun mine øjne der kan ane en MEGET lille streg, i det rigtig lys )

Så den er negativ. Men jeg har stadig ingen mens fået, skulle være kommet i går. Men min æl har jo også ligget meget sent, så ved sku ikke rigtig..
Håber så inderligt på en baby i denne omgang !
Jeg har i hvertfald nogle symptomer, men om det er mens symptomer, eller hvad det er , det ved jeg ikke ..

Hvornår skal du teste?

Okay... Men har du egentlig ikk også først testdag d. 16? Jeg mener vi fandt frem til at du skulle have det der? Og at jeg skulle have det... Hmm, ja, også deromkring. Måske d. 14-15...  

Hvilke symptomer har du?

Anmeld

11. april 2013

Kay

Maria-s: 3/4-13

Frkmct : 10/4.13

CH2012:   14-15/4-13

Kay: 15/4 13  

Christina u/spiral : 18/4-13

MGN~NGM<3 : 20/04-13

esioul: 20/4-13

Ønskebarn74 2friske ICSI æg: BP 23/4-13

Maja84: 30/4-13

nej vi prøver ik at laven en lillebror... men jeg skal til forundersøgelse til opertion kl. 13 den dag... og skal derfor vide om vores "upser" gange for snar 14 dage siden har lavet en baby

Anmeld

11. april 2013

Ka+Ma=Be

Maria-s skriver:

Elsker testlisterne! :p

haha også mig  hyggeligt at de er tilbage så man kan følge med og heppe på sidelinien 

Anmeld

11. april 2013

Frkmtc

CH2012 skriver:

Okay... Men har du egentlig ikk også først testdag d. 16? Jeg mener vi fandt frem til at du skulle have det der? Og at jeg skulle have det... Hmm, ja, også deromkring. Måske d. 14-15...  

Hvilke symptomer har du?

Ja i forhold til hvornår jeg kan teste ( fordi min ægløsning ) har ligget sent .. Men min cyklus er jo 28 dage ligemeget hvornår min æl har ligget ..
Så ja, skal jo faktisk teste her " rigtigt" d. 16 ..
Jeg tester dog stadigvæk i morgen .. hihi Mit håb er ikke ude før min mens kommer, som den IKKE skal.

Det stikker i mine bryster, og de er lidt ømme. Har øget udflåd, oppustet, og murren /milde mens smerter on/off..
Men det kan jo sagtens være symptom på mens er på vej, men jeg plejer bare aldrig at få murren i maven, så mange dage før mens ( de startede allerede for 4-5 dage siden..

Det kunne bare være hyggeligt, hvis vi testede positivt samtidig !

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.