April testliste

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. april 2013

CH2012

Frkmtc skriver:

Ja i forhold til hvornår jeg kan teste ( fordi min ægløsning ) har ligget sent .. Men min cyklus er jo 28 dage ligemeget hvornår min æl har ligget ..
Så ja, skal jo faktisk teste her " rigtigt" d. 16 ..
Jeg tester dog stadigvæk i morgen .. hihi Mit håb er ikke ude før min mens kommer, som den IKKE skal.

Det stikker i mine bryster, og de er lidt ømme. Har øget udflåd, oppustet, og murren /milde mens smerter on/off..
Men det kan jo sagtens være symptom på mens er på vej, men jeg plejer bare aldrig at få murren i maven, så mange dage før mens ( de startede allerede for 4-5 dage siden..

Det kunne bare være hyggeligt, hvis vi testede positivt samtidig !

Hehe ja! Det kunne være hyggeligt.

Jeg håber der er en lille en derinde, men tør ikk håbe for meget. Men undrer mig over, at jeg faktisk ikk har mere murren/jag i underlivet end hvad jeg har ellers har oplevet i dag og igår. Normalt kan jeg mærke en del murren op til menstruation, men ikk rigtig noget denne gang. Til gengæld har jeg vildt meget luft i maven og prutter konstant   

Vi  for at menstruationen bliver væk fordi vi er gravide

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. april 2013

Frkmtc

CH2012 skriver:

Hehe ja! Det kunne være hyggeligt.

Jeg håber der er en lille en derinde, men tør ikk håbe for meget. Men undrer mig over, at jeg faktisk ikk har mere murren/jag i underlivet end hvad jeg har ellers har oplevet i dag og igår. Normalt kan jeg mærke en del murren op til menstruation, men ikk rigtig noget denne gang. Til gengæld har jeg vildt meget luft i maven og prutter konstant   

Vi  for at menstruationen bliver væk fordi vi er gravide

Synes alt det her gravid / ikke gravid er noget forvirrende noget ! Der er overhovedet ingen logik i det ..

også så meget for at vi er gravide !

Anmeld

12. april 2013

CH2012

Frkmtc skriver:

Synes alt det her gravid / ikke gravid er noget forvirrende noget ! Der er overhovedet ingen logik i det ..

også så meget for at vi er gravide !

Helt sikkert - ingen logik, what so ever ;-) Jeg krydser også ;-)

Nu er endnu en eksamen overstået, slet ikk til at forstå :-) Men nu kan jeg mærke glæden ved, at det er overstået :-)

Anmeld

12. april 2013

Frkmtc

CH2012 skriver:

Helt sikkert - ingen logik, what so ever ;-) Jeg krydser også ;-)

Nu er endnu en eksamen overstået, slet ikk til at forstå :-) Men nu kan jeg mærke glæden ved, at det er overstået :-)

Hvor dejligt !! har du smug testet ?

Anmeld

12. april 2013

CH2012

Frkmtc skriver:

Ja, igår - og bragende negativ... Men stadig ingen menstruation :-)Har dog haft mere ondt i underlivet i dag...

Overvejer lidt at teste i morgen

Anmeld

13. april 2013

CH2012

Frkmtc skriver:

Har lige testet igen, og stadig helt negativ... Nu venter jeg til tirsdag Noget nyt hos dig?

Anmeld

13. april 2013

Tulipan

Maria-s: 3/4-13: Positiv

Frkmct : 10/4.13

CH2012:   14-15/4-13

Kay: 15/4 13  

Christina u/spiral : 18/4-13

MGN~NGM<3 : 20/04-13

esioul: 20/4-13

Ønskebarn74 2friske ICSI æg: BP 23/4-13

Anonym23: 28/4-13 (ifølge ÆL-test)

Maja84: 30/4-13

Så er jeg også med på listen 

Anmeld

13. april 2013

Frkmtc

CH2012 skriver:

Har lige testet igen, og stadig helt negativ... Nu venter jeg til tirsdag Noget nyt hos dig?

Jeg har testet de sidste 3 dage , men negativ , men har stadig ikke fået mens , så nu venter keg lidt

Anmeld

13. april 2013

Christina74

Jeg tester nu hver morgen, da vi jo har arbejdet meget, på at skulle lave en baby.

Vores situation har jo så bare ændret sig lidt, da min læge i torsdags frarådede op til at lave baby lige nu. Fordi jeg er sygemeldt med stress/angst pga. Mit job. Så en del af mig ønsker virklig den er der nu, og en anden del syntes det er bedst at lytte til min læge. Så hvis jeg er gravid nu, må vi tage den derfra fra og handle ud fra det er nu.

Ellers må manden og jeg lige ligge vores hoveder i blød, om vi skal vente eller hvad. For har det ellers rigtig godt, det er helt klart mit job der vipper mig af pinden når jeg får det skidt.

Men det er så grunden til jeg er lidt stille, men skal nok opdatere om den er der eller ej.

Anmeld

15. april 2013

Frkmtc

CH2012 skriver:

Jeg har desværre fået min mens her til morgen øvøv ..
Synes det hele er uoverskueligt , og har svært ved at tro på om jeg overhovedet bliver gravid .. Det er nu 3 mdr siden jeg tabte , og det er endnu ikke lykkes

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.