Hvor længe bør man vente?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. marts 2013

Benjamins'mor

Benjamins'mor skriver:

5+ til kærestens familie, kærestens far kørte mig til lægen, så kunne ikke undgå at fortælle det.
6+ til en veninde.
6/7+ til min mor.
Min mor har fortalt det til min stedfar og mine søskende.

Vores nabo ved det fordi min kæreste ikke kunne holde mund og det samme med en af hans kammerater.

Men har ikke fortalt det til andre endnu. Er 12+1 (eller 14+) skal til NF på tirsdag og får den endelige termin der. Bebsen var vokset ekstremt på 2 uger, så derfor den uvished omkring termin.

Facebook, venner og resten af familien får det afvide efter kønsscanningen (højst sandsynligt) som er D. 11 april. Ville gerne have skrevet det på facebook 1 april, altså mandag, men eftersom jeg er i tvivl om terminen, vil jeg gerne vente.

Hvad med at fortælle det mandag? Det kunne være enormt sjovt at se og høre folks reaktion.

Ved min søn lagde vi bare scanningsbilleder op.

Var 11+ med min søn da jeg fandt ud af det.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. marts 2013

Menne

Tak for alle jeres svar.. Vi fortalte det til min familie igår (selvom det kun er en uge siden jeg testede positiv) Jeg kunne ikke lade være  Og det bragte masser af glæde.. Det er også som om jeg bedre selv forstår det nu, hvor det ikke er hemmeligt.. Og ja, det kan gå galt - men i det tilfælde vil jeg have behov for deres trøst og støtte... Men, det sker ikke!!!!! Jeg er så glad 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.