Hvor længe bør man vente?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.553 visninger
21 svar
4 synes godt om
27. marts 2013

Menne

Åh, jeg er ved at sprænges af vores lille hemmelighed. Jeg har lyst til at fortælle hele verden, at jeg er gravid, selvom det stadig er helt nyt... Hvornår fortalte I nyheden til familie og venner??? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. marts 2013

khaleesi

efter 9 uger, kunne ikke holde mig mere 

Anmeld

27. marts 2013

Roselil

Profilbillede for Roselil
Menne skriver:

Åh, jeg er ved at sprænges af vores lille hemmelighed. Jeg har lyst til at fortælle hele verden, at jeg er gravid, selvom det stadig er helt nyt... Hvornår fortalte I nyheden til familie og venner??? 

Samme dag Til familie, venner og nære kolleger. Ville gerne dele min glæde med hele verden og desuden i tilfælde af, at jeg mistede så synes jeg det er rarest at folk kan forstå og give plads til at man sørger. Det skete desværre for mig første gang

Og stort Tillykke!!

Anmeld

27. marts 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79

Efter NF i uge 12, begge gange. Der var dog nogle enkelte der havde gættet det 2 gang. Vh stine

Anmeld

27. marts 2013

Benjamins'mor

5+ til kærestens familie, kærestens far kørte mig til lægen, så kunne ikke undgå at fortælle det.
6+ til en veninde.
6/7+ til min mor.
Min mor har fortalt det til min stedfar og mine søskende.

Vores nabo ved det fordi min kæreste ikke kunne holde mund og det samme med en af hans kammerater.

Men har ikke fortalt det til andre endnu. Er 12+1 (eller 14+) skal til NF på tirsdag og får den endelige termin der. Bebsen var vokset ekstremt på 2 uger, så derfor den uvished omkring termin.

Facebook, venner og resten af familien får det afvide efter kønsscanningen (højst sandsynligt) som er D. 11 april. Ville gerne have skrevet det på facebook 1 april, altså mandag, men eftersom jeg er i tvivl om terminen, vil jeg gerne vente.

Hvad med at fortælle det mandag? Det kunne være enormt sjovt at se og høre folks reaktion.

Anmeld

27. marts 2013

lycly

Jeg har begge gange ventet til efter Nf. Vores forældre fik det dog at vide noget før

Og tillykke!

Anmeld

27. marts 2013

K&S

Menne skriver:

Jeg testede positivt den 14. december, vi fortalte familien det juleaften 

Anmeld

27. marts 2013

Livsmor

Begge gange mere eller mindre med det samme, holdte med at ryge første gang, samt havde et par kollegaer der bare kunne se/fornemme/mærke det.

Samt skulle der ske noget, så ville folk vide hvorfor jeg var som jeg var.
Heldigvis gik det godt begge gange, trods komplikationer specielt første gang.

Anmeld

27. marts 2013

LR85

Fortalte det med det samme. Altså ikke til alle, men mange a de nærmeste.  Hvorfor vente? 

Anmeld

28. marts 2013

sulo

Første gang fortalte vi det til næsten alle inden 14 dage, der fik jeg desværre en SA, det var ikke rart at skulle fortælle det om igen men der var stor forståelse for det.

Næste gang vil jeg også gerne fortælle vidt og bredt, men vi vil nok vente med at fortælle hans forældre det til det er mere sikkert (de blev meget kede af det).

Så det bliver nok kun en lille udvalgt gruppe som vi ved kan holde tæt et stykke tid

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.