Jeg er bare SÅ glad for endelig at have lavet den længe ønskede, positive graviditets test.... Og så er jeg samtidig bare SÅ bange!
Jeg havde en SA i september.... Omkring uge 8.... Havde lige været til scanning og se hjerteblink, og så skete det....
Så jeg føler mig bare så magtesløs, da jeg om nogen ved, at hvis jeg vælger at tage til en tidlig scanning, er det total falsk forhåbning. Meget rart... Ja.... Men ingen sikkerhed.....
Vil SÅ gerne nyde det her, men tankerne flyver bare rundt....
Min kæreste kom hjem igår, og sagde han havde mødt sin søster... Og jeg vidste det bare.... Hun havde annonceret at hun var gravid. Dengang jeg havde en SA ventede min kærestes far og hans nye kone tvillinger, og faktisk var det farens kone, som højgravid kørte mig på hospitalet, da det var. Super dejlige unger der er kommet ud af det, men hold kæft hvor var det pisse hårdt at se hende være højgravid og få to dejlige børn, mens jeg lige havde mistet.... Det tog mig så lang tid, at tage mig sammen til at se børnene, og selv sidste gang jeg så dem (for ca. 2 uger siden) var jeg ked af det bagefter.....
Hvis jeg får en SA igen og så skal se min svigerinde få et dejligt velskabt barn......... Så ved jeg simpelthen ikke hvad jeg gør....
Der sidder med sikkerhed nogen derude som har prøvet det samme som mig. Hvad gjorde i for at holde det ud? Må man bare leve i frygt de første måneder? Puuuh, jeg synes det er svært
Anmeld