Hvor meget vejer jeres?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. marts 2013

Jibbe

Malene84 skriver:

Det er heeeeelt vildt... de bruger str. 29 og 30 i sko  hahaha!

Hold da op det er vildt! Jeg synes egentlig Frej fulgte meget godt med jeres fordi alt det tøj du satte til salg var også ved at være for småt til ham! Men han er da kun på vej i 104 nu og bruger 25/26 i sko. Er de ikke sprunget en tøjstørrelse over et sted?!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. marts 2013

Aabye

min dreng der bliver 2 i midt april er 86 høj og vejer lige knap 11 kg...

Anmeld

26. marts 2013

Malene84

Jibbe skriver:

Hold da op det er vildt! Jeg synes egentlig Frej fulgte meget godt med jeres fordi alt det tøj du satte til salg var også ved at være for småt til ham! Men han er da kun på vej i 104 nu og bruger 25/26 i sko. Er de ikke sprunget en tøjstørrelse over et sted?!

hehe jo det kan man vist roligt sige... eller... altså... de var bare ikke i 104 særlig længe 

Anmeld

26. marts 2013

Malene84

DAs mor skriver:

Min på seks år bruger 30/31

hahaha

Anmeld

27. marts 2013

MortilElias2010

Min Elias vejer nu hvor han lige er fyldt 3 år, 13.3 kg og måler vist hen ved 96cm i højden.. åh nej tror jeg nok  Er træt så gik lige i stå  Nu kan jeg ikke huske det.. ved bare han er fanget mellem tøjstørrelser fra tid til anden fordi det enten er for småt eller for stort. Svært at finde det ideelle. Og ja...  Godnat  

Anmeld

27. marts 2013

Kløver

MIWULA skriver:

Hvor meget vejer jeres drenge som er 2 år eller der omkring?

Til 2 års undersøgelsen vejede Daniel 12 kg, ca det samme som da han var 1 år, så han har lavet kurvespring til nu at ligge lige midt på gennemsnittet han var så 88.5 cm

Anmeld

27. marts 2013

Kløver

MortilElias2010 skriver:

Min Elias vejer nu hvor han lige er fyldt 3 år, 13.3 kg og måler vist hen ved 96cm i højden.. åh nej tror jeg nok  Er træt så gik lige i stå  Nu kan jeg ikke huske det.. ved bare han er fanget mellem tøjstørrelser fra tid til anden fordi det enten er for småt eller for stort. Svært at finde det ideelle. Og ja...  Godnat  

Åh kender det, Daniel hænger midt mellem 92 og 98, 92 stumper i bukserne mens 98 er meget lange og store i livet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.