Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hvor meget vejer jeres drenge som er 2 år eller der omkring?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Mine drenge vejede 15 kilo da de blev 2 år! de er megaaa høje - så det tager selvfølgelig også et hak på skalaen. her 1 måned før de fylder 3 år, vejer de 16,7 kilo begge to og bruger str. 116 i tøj *SUUUUUUK*
Malene84 skriver: Mine drenge vejede 15 kilo da de blev 2 år! de er megaaa høje - så det tager selvfølgelig også et hak på skalaen. her 1 måned før de fylder 3 år, vejer de 16,7 kilo begge to og bruger str. 116 i tøj *SUUUUUUK*
Nååh okey når nu de er høje er det jo oz noget andet. Hehe. Min han er nemlig kun 82-83 cm og vejer 11,6 kg.
MIWULA skriver: Hvor meget vejer jeres drenge som er 2 år eller der omkring?
Min søn vejer 12 kilo normalt men han har lige været syg og har tabt sig til 11 kilo. Så jeg har stemt 12 kilo han er forresten 2,6år
daniel vejede 10kg da han var 2år
Aisha skriver: Min søn vejer 12 kilo normalt men han har lige været syg og har tabt sig til 11 kilo. Så jeg har stemt 12 kilo han er forresten 2,6år
Okey hvor høj er han?
B&J skriver: daniel vejede 10kg da han var 2år
Okey og hvor høj var han der?
Min søn er 1 år og 10 mdr, han vejer 15 kg hvilket han nu har gjort et halvt års tid, han er 86 cm høj ;-)
åhh jeg kan ikke helt huske det han vejer næsten 12kg nu og er 92høj nu så han er en lille fyr på 3år men stadig lang og ranglet hihiihihhi men har han nu altid været men han har det ikke fra fremmede han er lige som sin far og han er dog 198 høj hihih
B&J skriver: åhh jeg kan ikke helt huske det han vejer næsten 12kg nu og er 92høj nu så han er en lille fyr på 3år men stadig lang og ranglet hihiihihhi men har han nu altid været men han har det ikke fra fremmede han er lige som sin far og han er dog 198 høj hihih
Hehe okey så
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128