Hvor meget vejer jeres?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hvor meget vejer jeres drenge på 2 år?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

1.915 visninger
36 svar
22 synes godt om
25. marts 2013

MIWULA

Hvor meget vejer jeres drenge som er 2 år eller der omkring?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. marts 2013

Malene84

Mine drenge vejede 15 kilo da de blev 2 år! de er megaaa høje - så det tager selvfølgelig også et hak på skalaen. her 1 måned før de fylder 3 år, vejer de 16,7 kilo begge to og bruger str. 116 i tøj *SUUUUUUK* 

Anmeld

25. marts 2013

MIWULA

Malene84 skriver:

Mine drenge vejede 15 kilo da de blev 2 år! de er megaaa høje - så det tager selvfølgelig også et hak på skalaen. her 1 måned før de fylder 3 år, vejer de 16,7 kilo begge to og bruger str. 116 i tøj *SUUUUUUK* 

Nååh okey når nu de er høje er det jo oz noget andet. Hehe. Min han er nemlig kun 82-83 cm og vejer 11,6 kg. 

Anmeld

25. marts 2013

Aisha

Profilbillede for Aisha
Mors Superman
MIWULA skriver:

Hvor meget vejer jeres drenge som er 2 år eller der omkring?

Min søn vejer 12 kilo normalt men han har lige været syg og har tabt sig til 11 kilo. Så jeg har stemt 12 kilo han er forresten 2,6år

Anmeld

25. marts 2013

B&J

daniel vejede 10kg da han var 2år

Anmeld

25. marts 2013

MIWULA

Aisha skriver:

Min søn vejer 12 kilo normalt men han har lige været syg og har tabt sig til 11 kilo. Så jeg har stemt 12 kilo han er forresten 2,6år

Okey hvor høj er han?

Anmeld

25. marts 2013

MIWULA

B&J skriver:

daniel vejede 10kg da han var 2år

Okey og hvor høj var han der?

Anmeld

25. marts 2013

Skovrup

Profilbillede for Skovrup
Read the baby, not the books.

Min søn er 1 år og 10 mdr,  han vejer 15 kg hvilket han nu har gjort et halvt års tid,  han er 86 cm høj  ;-)

Anmeld

25. marts 2013

B&J

Okey og hvor høj var han der?

åhh jeg kan ikke helt huske det han vejer næsten 12kg nu og er 92høj nu så han er en lille fyr på 3år  men stadig lang og ranglet hihiihihhi men har han nu altid været men han har det ikke fra fremmede han er lige som sin far og han er dog 198 høj hihih

Anmeld

25. marts 2013

MIWULA

B&J skriver:

åhh jeg kan ikke helt huske det han vejer næsten 12kg nu og er 92høj nu så han er en lille fyr på 3år  men stadig lang og ranglet hihiihihhi men har han nu altid været men han har det ikke fra fremmede han er lige som sin far og han er dog 198 høj hihih

Hehe okey så 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.