Hvor meget vejer jeres?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. marts 2013

B&J

MIWULA skriver:

Hehe okey så 

ja det er noget mærkelig noget så glæder mig så meget til at se hvad der sker når han bliver 12-14år for det var der det gik amok på min kæreste med at vokse og jeg er jo kun en lille skid på 159 høj hihihhihi

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. marts 2013

MIWULA

B&J skriver:

ja det er noget mærkelig noget så glæder mig så meget til at se hvad der sker når han bliver 12-14år for det var der det gik amok på min kæreste med at vokse og jeg er jo kun en lille skid på 159 høj hihihhihi

Haha ja kan jo godt være det bliver det samme.  Sådan er det med min lillebror og min stedfar nemlig. Han ligner ham på en brik og er også mega høj i forhold til han kun er 14 år. Han er da vokset over hoved på mig for længst. Haha er blevet lille søster

Anmeld

25. marts 2013

Maria-s

Min guldklump er lige blevet 2 år. Vi har vejet ham til 14,3 kg og han er 92,5 cm høj en muskuløs knægt uden specielt meget sul på kroppen

Anmeld

25. marts 2013

B&J

MIWULA skriver:

Haha ja kan jo godt være det bliver det samme.  Sådan er det med min lillebror og min stedfar nemlig. Han ligner ham på en brik og er også mega høj i forhold til han kun er 14 år. Han er da vokset over hoved på mig for længst. Haha er blevet lille søster

sjovt altså det er nu meget skægt hvordan vi vokser og hvor forskelligt det er

Anmeld

25. marts 2013

MIWULA

Maria-s skriver:

Min guldklump er lige blevet 2 år. Vi har vejet ham til 14,3 kg og han er 92,5 cm høj en muskuløs knægt uden specielt meget sul på kroppen

Dejligt. Hihi 

Anmeld

25. marts 2013

MIWULA

B&J skriver:

sjovt altså det er nu meget skægt hvordan vi vokser og hvor forskelligt det er

Ja det er nemlig så. 

Anmeld

25. marts 2013

Aisha

Profilbillede for Aisha
Mors Superman
MIWULA skriver:

Okey hvor høj er han?

Han er 92 høj  

Anmeld

25. marts 2013

Mor til Frederic og Freya

MIWULA skriver:

Hvor meget vejer jeres drenge som er 2 år eller der omkring?

Frederic var ved 2 års undersøgelsen 90 cm og 9,9 kg.

2,3 år: 90 cm og 9,6 kg. - kontrol børne afd.

2,4 år: 89,8 cm og 9,5 kg - kontrol børne afd.

2½ år; 90 cm og 9,8 kg - kontrol børne amb.

Anmeld

25. marts 2013

LinLin

Adam vejede knapt 11 kg til to års undersøgelsen. Nu er er han 2 1/2 år og vejer vist 12 kg... Har ikke lige vejet ham for nyligt

Anmeld

25. marts 2013

LinLin

Mine drenge vejede 15 kilo da de blev 2 år! de er megaaa høje - så det tager selvfølgelig også et hak på skalaen. her 1 måned før de fylder 3 år, vejer de 16,7 kilo begge to og bruger str. 116 i tøj *SUUUUUUK* 

Wow - de er godt nok store!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.